Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stressat som fan idag för att hinna t stallet och jobba hästen innan hovis kommer. En kvart efter utsatt tid ringer han och meddelar motorhaveri som han försöker fixa. Han skulle ringa när han har 15 min kvar. Det har nu gått över en h.. Jag har inte klätt mig för så här länge i kallt stall. Och är jävligt hungrig.

Grymt omotiverad nu så jag tänker gå hem och åka till stallet.
Riktigt skitväder, måste rota fram termobyxor om jag ska jobba hästar.

Alltså - för några timmar sedan tog jag en spruta EPO. Hormonet som stimulerar benmärgen att göra hb.

Ser mig i spegeln och noterar att jag har en annan färg på mina läppar och att jag är betydligt mindre blek.
Inte kan väl en spruta som ska tas en gång i vecklan verka så snabbt???
Är nog placeboeffekt, men jag gillar det jag ser. :)

Vaknade sent idag, så det blev inget ringande till Kommunen...:(
Blev en vända till Ikea och käka årets första semla där:d
Sedan till Ica och hämta ut 2 paket - som vanligt då...:grin:
Legat i sängen och läst ett tag innan middag.
Ska nu fixa iordning på min fiskmathylla. Köpte 3 fina lådor till maten på Ikea, så nu ska det bli lite fint där iaf

Skrev precis mitt flummigaste personliga brev någonsin. Jag blir besviken om de inte hör av sig, om inte annat för att kolla vad jag är för en stolle :angel:
Har också skrivit personligt brev, men det var det kortaste jag någonsin har skrivit. Vet aldrig vad jag ska skriva

Tittar på Bird Box, än så länge verkar den helt ok men känns väldigt kopierad från The Happening. Filmerna är otroligt lika på många sätt

Börjar komma tillbaka till livet efter en ordentlig "man cold".

Söker jobb men tycker att det är svårt eftersom jag vill byta bransch men inte behöva börja om på 0. Jag önskar att jag kunde få lite bättre självförtroende för att kunna se fler möjligheter än jag gör just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
7 090
Senast: movi
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 136
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar