Äh skit i kvadraten. Räkna kubik.Jag har strax under 4 meter! Dock har jag ju inte då många kvadrat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh skit i kvadraten. Räkna kubik.Jag har strax under 4 meter! Dock har jag ju inte då många kvadrat
Nå - hur många kubik bor du i?Äh skit i kvadraten. Räkna kubik.
Inte vi heller, ca 70 kvm. Det blir kanske ungefär samma i volym.....Jag har strax under 4 meter! Dock har jag ju inte då många kvadrat
Inte vi heller, ca 70 kvm. Det blir kanske ungefär samma i volym.....
Nå - hur många kubik bor du i?
Min bror gjorde mina matteläxor you do the math
Galna seriemördare är det bästa! Jag och min pojkvän är inte helt ense om det där när vi ska välja något att kolla på, han kan uppskatta organiserad brottslighet, men jag vill ha GALENSKAP som motiv! Gärna lite religiöstNågra tips på bra psykolgiska thrillers/deckare på netflix? Tänk galna seriemördare, mörka skogar osv Inget hokuspokus dock typ övernaturligt tjafs, och inte amerikanskt
25 kvadratmeter och 4 på höjden.
100
Jag brukar borsta min efter-tandställning (ser ut som en bettskena men används i syfte att hålla kvar tänderna i positionen den var när tandställningen togs bort) lite då och då med tandborste och tandkräm (och lite vatten så det blir "skummigt") för att göra den lite fräschare.Funderar på lämplig sanering av bettskena.
Funderar på lämplig sanering av bettskena.