Hehe sitta och sticka på rasten
Bra idé, då kommer tiden gå lite fortare!
Ja, jag tänkte att det borde vara en bra sysselsättning för dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe sitta och sticka på rasten
Bra idé, då kommer tiden gå lite fortare!
Jaha 50 minuter kvar och jag är klar för dagen.. Eller ja, jag har en liten trappa kvar (tar kanske 7 minuter om jag dammsuger också). Längtar tills skolan är igång igen så det finns lite att städa! Känns som jag skrubbat allt som går att skrubba.. Blir lite mer när klassrum och toaletter används igen.
Har jag sagt att jag vill byta jobb? Blir ju inte roligare av att jag har världens mest bekväma kollega
Just det bussen går inte förrän kl 15 heller. Så jag måste fördriva en halvtimme på 4 minuters promenad till stationen.. Får flanera runt i det lilla samhället en stund. I det härliga regnet
Dagen började med att jag tappade betskenan i toan tur den var oanvänd...
Kontraster... I vår lilla stuga har vi blott 2 meter till taket, och till och med jag som är strax över 1,60 m lång kan - utan att ens stå på tå - nå taket med fingertopparna.... Det är faktiskt rätt praktiskt, bland annat när man målar och tapetserar .Känner mig en aning stolt över mig själv. Har klättrat upp och dammat överföntret i hallen.
Kontraster... I vår lilla stuga har vi blott 2 meter till taket, och till och med jag som är strax över 1,60 m lång kan - utan att ens stå på tå - nå taket med fingertopparna.... Det är faktiskt rätt praktiskt, bland annat när man målar och tapetserar .
Jag har strax under 4 meter! Dock har jag ju inte då många kvadrat