Inte alls relaterad taggning/citering, men har du tips på tygaffärer online? Har bara koll på butiker som säljer ylle och linne ^^
Vad är du ute efter? Trikå, vävt, barn..?
Tyg.se har typ allt men kan vara lite svåra med leveransen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte alls relaterad taggning/citering, men har du tips på tygaffärer online? Har bara koll på butiker som säljer ylle och linne ^^
Jag är också nöjd med MN, har använt deras produkter i 3 år.
Tänkte göra en långklänning, ett lagom fancy men ganska förlåtande tyg. Är som sagt mest van att sy i linne och ylleVad är du ute efter? Trikå, vävt, barn..?
Tyg.se har typ allt men kan vara lite svåra med leveransen..
Jag har dock bara schampo och balsamBara på mig det inte funkar
Första gången blev håret i varje fall mjukt, nu är det bara äckligt! Tror det är silikonet som gör det..
Tänkte göra en långklänning, ett lagom fancy men ganska förlåtande tyg. Är som sagt mest van att sy i linne och ylle
Ja normalt brukar jag drunkna i almanackor men i år har jag bara en som jag köpt samt en som jag tog på ICA när jag hälsade på min mamma i julas.Hopplöst. Skriver fortfarande 2018 istället för 2019 men idag har jag iaf gjort ny plats för årets pärmar.
Och har bara en enda årets almanacka. Det som brukar komma så många på posten. Vad har hänt ?
Tror du har tre månader på dig att hämta. Kompisen fick hämta sina däck i ett uthus inom tre månader efter en flytt. Sedan kunde HV kasta dom.Vad gäller egentligen när man flyttat ifrån hus/lägenhet och glömt grejer kvar? Har man rätt att komma och hämta?
Var det läskigt? Det ser läskigt ut...
Jag väntar på en tid till samma mojäng
Haha, vill minnas att du sagt att du brukar somna vid magnetröntgen?Jag har gjort såna i tunnel några gånger. Det är inget att oroa sig över. Det går fort, känns inte och om du tycker det är obehagligt brukar du få med dig en knapp-mojäng in som du kan trycka på så kör de ut dig direkt. Det låter en del. Men det är allt.
Haha, vill minnas att du sagt att du brukar somna vid magnetröntgen?