Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har inte varit ute idag, jo på balkongen...
Städade de 5 sista karen + lite vb. Passade på att städa lite i byrån under 2 kar
Packat frukostpåsen, det är jobbdag i morgon. Tagit fram kläderna till jobbet.
Ska kvällsfika, duscha och natta alla fiskar nu

Sista lediga dagen spenderade jag bland annat på en stor loppis. Bra mycket trevligare där nu än i somras. Lite svårt att se alla fina saker då pga allt folk i vägen.... ;) Fick med mig hem en snygg trearmad "silver"-ljusstake och en söt liten duk med broderade rosor. Till den gigantiska summan av....75 kr..... :D Det är nu mycket tjusigt på mitt soffbord!

Är nog dags att krypa till sängs nu. Imorgon ska jag ju upp kl 5:00 för första gången på MÅNGA dagar. Eller rättare sagt, upp kl 5:00 och inte få gå och lägga mig en stund igen..... Sorgligt! Men veckan lär väl skena iväg som vanligt, och snart är det fredag igen.... :D

Kraschade mentalt igår och hetsåt förstås snabba kolhydrater. Vet inte hur jag ska klara Bankbesöket på fredag. Det går inte att träffa exet.

Hopplöst. Skriver fortfarande 2018 istället för 2019 :crazy: men idag har jag iaf gjort ny plats för årets pärmar.
Och har bara en enda årets almanacka. Det som brukar komma så många på posten. Vad har hänt :confused:?

Hopplöst. Skriver fortfarande 2018 istället för 2019 :crazy: men idag har jag iaf gjort ny plats för årets pärmar.
Och har bara en enda årets almanacka. Det som brukar komma så många på posten. Vad har hänt :confused:?
Ja normalt brukar jag drunkna i almanackor men i år har jag bara en som jag köpt samt en som jag tog på ICA när jag hälsade på min mamma i julas.

Jag vill gärna ha både en svensk och en tysk kalender eftersom helgdagarna skiljer sig ibland.

Jag brukade ha Svensk och Amerikansk calendar i manga ar ... numera har jag bara en Amerikansk och det ar lika bra da jag inte kan halla reda pa de Amerikanska helgdagarna i alla fall.:o

Vad gäller egentligen när man flyttat ifrån hus/lägenhet och glömt grejer kvar? Har man rätt att komma och hämta?
Tror du har tre månader på dig att hämta. Kompisen fick hämta sina däck i ett uthus inom tre månader efter en flytt. Sedan kunde HV kasta dom.

:nailbiting: Var det läskigt? Det ser läskigt ut...
Jag väntar på en tid till samma mojäng O_o

Jag har gjort såna i tunnel några gånger. Det är inget att oroa sig över. Det går fort, känns inte och om du tycker det är obehagligt brukar du få med dig en knapp-mojäng in som du kan trycka på så kör de ut dig direkt. Det låter en del. Men det är allt.

Är så himla glad över att jag och sambo kan ha så galet roligt trots att vi umgås extremt mkt iom jobb ihop och liv ihop. Nu orkar vi ju knappt träffa folk iom mkt jobb. Fantastiskt att kunna skratta så man kiknar, gör grisljud och grinar dagligen.:laugh:
Hoppas dock hinna och orka träffa bästis snart!:heart

Jag har gjort såna i tunnel några gånger. Det är inget att oroa sig över. Det går fort, känns inte och om du tycker det är obehagligt brukar du få med dig en knapp-mojäng in som du kan trycka på så kör de ut dig direkt. Det låter en del. Men det är allt.
Haha, vill minnas att du sagt att du brukar somna vid magnetröntgen?

Haha, vill minnas att du sagt att du brukar somna vid magnetröntgen?

Sist gjorde jag faktiskt det. :laugh:
Jag var rätt under isen iom utbrändhet pga obehandlade sköldkörtelproblem etc. Så jag slocknade och vaknade om vartannat där i tunneln. Så man kan ju anta att det inte var så obehagligt.

Har gjort en tunnel-tur som var obehaglig. Men det var ingen vanlig undersökning. Jag spändes fast i diverse olika positioner under några h varvat med pauser för att dokumentera nackskador väldigt noga. Då var jag så pass paj att ligga still var en plåga och de ställningarna inte var ett alternativ ens kortare stunder.
Men det är som sagt en väldigt ovanlig undersökning. Så det behöver nog inte folk vara oroliga för.
Normalt har det tagit ca 20 min och ligga normalt bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 062
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 136
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar