R
Raderad medlem 68338
Återigen imponerad över vakterna i tuben. Ringde Trygghetsnummet när två stökiga pundare klev på vid st Eriksplan. Vid Odenplan står en vakt och väntar och de är omhändertagna innan man hinner blinka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Två plåtar kvar att grädda, sedan har jag knäckebröd att äta igen.Just satt en deg. Det ska bli knäckebröd.
Dags att ändra självbild?Jag har precis fått höra att jag är så positiv i grunden.
Öh? Va?
Jag får fundera på saken.Dags att ändra självbild?
Var det läskigt? Det ser läskigt ut...Jag har precis åkt i en sån här apparat:
Visa bifogad fil 23567
Eller så är livet en enda stor mix av alltihop.Jag får fundera på saken.
Men myntet har nog två sidor. Den ena sidan säger att allt går bara man vill, den andra säger att det går åt helvete alldeles oavsett. Vilken sida som syns beror nog på vilken del av livet det gäller.
De låter lite i dem, men de pratar med en hela tiden och det går rätt fort. Man får tänka på att ligga stilla baraVar det läskigt? Det ser läskigt ut...
Jag väntar på en tid till samma mojäng
Jag åkte i en sådan förra året, det tog inte ens en minut.Var det läskigt? Det ser läskigt ut...
Nej, det var inte läskigt. Jag blev ju inte innesluten i apparaten utan låg på britsen och åkte fram och tillbaka i den där stora "ringen". Datortomografi i lindrigt. För mig tog undersökningen bara några minuter men de fick hjälpa mig upp sen, för det hade jag svårt att klara.Var det läskigt? Det ser läskigt ut...
Det har begåtts ett brutalt mord och polisen beskriver det som en "fest som spårat ur".
Tackar makterna för att min definition på fest inte är i närheten av den sortens fester.
Jag lever i en rätt trygg bubbla.
De låter lite i dem, men de pratar med en hela tiden och det går rätt fort. Man får tänka på att ligga stilla bara
Jag åkte i en sådan förra året, det tog inte ens en minut.
Tack för svarNej, det var inte läskigt. Jag blev ju inte innesluten i apparaten utan låg på britsen och åkte fram och tillbaka i den där stora "ringen". Datortomografi i lindrigt. För mig tog undersökningen bara några minuter men de fick hjälpa mig upp sen, för det hade jag svårt att klara.
Sjukhus är ju inte den roligaste miljön, men den där undersökningen klarar du. Dels gör det inte ont och "ringen" är öppen åt båda håll så det blir inte klaustrofobiskt. Jag tyckte mest det var en intressant upplevelse.Tack för svar
Jag har lätt "sjukhus-fobi" pga av trauma som barn. Men som vuxen har jag blivit väl mottagen så det börjar släppa bit för bit, men vissa maskiner ser fortfarande skräckinjagande ut