Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad lagen säger. det vet jag tyvärr inte. Du kan nog inte bara "stövla in" utan att meddela hyresgäst (och kanske ev också hyresvärd) för du har väl ingen rätt att vara där längre egentligen?

Nä var rädd för det.. Har verkligen ingen lust att meddela hyresgästerna :down:

Det förstår jag. Men om du vänder på det, så hade det väl inte varit så kul om någon tidigare hyresgäst hade kommit oannonserad och rotat i förråden när ni bodde där?

Tja, det gjorde de :angel: och de som flyttat in nu rännde på gården och lämnade grejer i stall och förråd när vi fortfarande bodde där utan att säga till innan.

Kan du inte prata med hyresvärden och fråga om den kan ta ut grejorna så du kan hämta hos den.

Han säger bara att han inte bryr sig är jag rädd. Vi vet dessutom inte exakt i vilket förråd däcken ligger.. Annars hade det definitivt varit en bra lösning! Kan ju höra med honom.

Jag har precis åkt i en sån här apparat:
IMG_20190106_102142_486.webp

ooops.
Gick in på 1177 och kollade proverna jag tog i fredags.
Hb 88.

Verkar fånigt att bli glad över lågt blodvärde men det innebär att jag kanske äntligen får gehör för att jag behöver mer hjälp. Nu har vården de där tre proven med lågt värde som behövdes.

Ser fram emot en pigg framtid.

ooops.
Gick in på 1177 och kollade proverna jag tog i fredags.
Hb 88.

Verkar fånigt att bli glad över lågt blodvärde men det innebär att jag kanske äntligen får gehör för att jag behöver mer hjälp. Nu har vården de där tre proven med lågt värde som behövdes.

Ser fram emot en pigg framtid.

Oj, hoppas du får hjälp nu då!

Jaha. Nu tänker de visst inte hämta däcken idag ändå, utan åka ut i veckan och göra det. Dumt enligt mig..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 042
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar