Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså. Jag blir så provocerad av människors fläckvisa enfald.

En vanligtvis mycket klok bekant har börjat lägga ut sånt där som "Vad säger ditt födelsedatum om dig som kvinna". :banghead: :banghead: :banghead:

I mitt fall att jag är glad för att mina föräldrar inte döpte mig efter vilket namn som hör till det datumet... Arvida hade inte känts helt ok :angel: :D

Ibland blir man förvånad över vad personer man förutsatt är normalintelligenta gör... :cautious:

Jag blev leggad när jag köpte nyårsskumpa. Väljer att se det som att jag som snart är 40 år ser fräsch ut. Och inte att kassörskan var blind/enfaldig/whatever. :angel:

Jag blev leggad som 43-åring. Jag hoppade typ upp och ner av lycka :D Nu som 45-åring har jag väl tillräckligt med rynkor för att inte tas för en under 20 :rofl:

Ingen tror jag är 45 dock... en av mina borrare trodde jag var yngre än honom... han är 32! :laugh:

Du ser verkligen inte ut som 45!

Tack :love: Jag kan glatt medge att jag är så fåfäng att jag gillar att se yngre ut, speciellt nu vid 45 :angel: Jag tänker inte vidta några större åtgärder för att se yngre ut i fortsättningen men faktiskt njuta av vad mina gener gjort i det fallet (de har svikit i många andra avseenden så den kompensationen tänker jag inte be om ursäkt för! :laugh:).

Fyfan. Släntrade in på kvartershaket. Där sitter min stora crush greven med höknäsan på DEJT med jordens bottennapp. FAAAAN!

Kan meddela att resan hit inte var rolig. Skitdäck är inte en bra kombination med regn på vita vägbanor... och heller inte när samma regn ramlar på kalla om än rena vägbanor :grin: Höll på att gå av vägen två gånger.

Stannade vid några som farit av vägen söder om Rätan för att se om jag kunde göra något. Fick till svar att de hade ringt efter hjälp men att de var glada att jag stannade. De sa också att det märktes att jag inte var stadsbo, de susade tydligen förbi i full kareta (skiboxar :meh:). Vi snackar nu en olycka som är utmärkt med varningstrianglar OCH en fackla samt två bilar med varningsblinkers (jag har en stor bil och de bilarna var små, jag tänkte att jag ev kunde dra upp den så det var därför jag stannade fast det var folk där men den stod lite jävligt till).

Folk är f-n inte riktigt kloka.

Men skräp då :down:

Dumpad ...

25455558-74F4-4310-9168-32348D6755ED.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 028
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA