Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Du bara går fram och tillbaka" sa mamma precis till mig. Ja, jag måste gå för att komma till snytpappret och sen måste jag gå tillbaka för att komma till datorn igen. Konstigt? Nä inte så.

Eller de som delar texter i stil med "Jag ger inte Facebook tillåtelse att....". Som om det hade någon effekt på vad Facebook gör eller inte gör med informationen man delar :banghead:
Detta ger mig hjärnblödning:
Det fungerar!! jag har ett helt nytt nyhetsflöde. Jag ser inlägg från personer jag inte sett på flera år.
Så här går du förbi systemet fb nu har på plats som begränsar inlägg i ditt nyhetsflöde.
Deras nya algoritm väljer samma få personer - ca 25-som kommer att läsa dina inlägg. Därför,
Håll ner fingret var som helst i det här inlägget och "kopiera" kommer att dyka upp. Klicka på "kopiera". gå sedan till din sida, starta ett nytt inlägg och lägg fingret var som helst i det tomma fältet. "klistra in" kommer att dyka upp och klicka på klistra in.
Det här kommer att gå förbi systemet.
Om du läser det här meddelandet, gör mig en tjänst och lämna mig en snabb kommentar... ett " hej," en dekal, vad du vill, så du kommer att visas i mitt nyhetsflöde.

Nåja, en massa inställda flyg i München är illa nog och massor med olyckor.
Jo absolut! Menade bara själva snömängden var inte så stor men det räcker säkert med lite för att det ska bli kaos. I Stockholm blir det ju alltid kaos om det är lite mer snö än vanligt medans längre norrut är det i princip alltid lugnt oavsett snömängd :) (lite undantag förra vintern som var extrem men där märktes ffa problemen med att göra av med all snö och enorma vattenmassor).

"Du bara går fram och tillbaka" sa mamma precis till mig. Ja, jag måste gå för att komma till snytpappret och sen måste jag gå tillbaka för att komma till datorn igen. Konstigt? Nä inte så.
Jag inte sitta still. Jag får kramp. Så jag måste ständigt byta ställning och det är tydligen väldigt störande.

Jo absolut! Menade bara själva snömängden var inte så stor men det räcker säkert med lite för att det ska bli kaos. I Stockholm blir det ju alltid kaos om det är lite mer snö än vanligt medans längre norrut är det i princip alltid lugnt oavsett snömängd :) (lite undantag förra vintern som var extrem men där märktes ffa problemen med att göra av med all snö och enorma vattenmassor).
Ok😊För några år sen blev skolan inställd pga av snömängden...40 cm lol. Men bussarna blev inställda och folk kom inte till arbetet. Som svensk skrattade jag allt lite åt det hela

Vaknar av ett välbekant ljud. Snöskottning. Drar täcket över huvudet. Jag hatar att skotta. Tittar sen ut från fönstret för att bedöma eländet och ser att min granne redan skottat min del. Jag har bra grannar❤
Men jösses, bor du högt uppe i mörkaste bergen??

Jag har ett i-landsproblem. Jag skulle vilja ha lite godis att trösta mig med men att åka till Ica känns inte helt aktuellt. Jag kan knappt ta mig fram hemma p.g.a. att jag har ont efter dagens avåkning. Hemma har jag i alla fall möbler att ta stöd mot vid förflyttning.

Släntrar in här för en råbiff och lite redigt rödvin

77E1829E-962C-4A87-8242-959B11466597.webp

Har hämtat ut paket på Ica och Turken. Skickat iväg ett paket, som hade kommit fel.
Handlat lite på Citygross, de hade bra pris på köttfärs, så i morgon blir det Tacos:d
Gjort vb och rent i pumparna i 2 kar. Tar de andra 5 i morgon:grin:
Storstädat hos landisarna och sorterat bebisarna, det var 7 st som fick tas bort. De fick nya grönsaker och lite gröt.
Fiskarna fick lite fryst foder - daphnier och räkmix. Så nu är kanske de mätta - ett tag iaf...O_o
Ätit middag - spare ribs, pommes och tzatzikki :d:d:d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
7 006
Senast: Sleepan
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar