Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta ger mig hjärnblödning:Eller de som delar texter i stil med "Jag ger inte Facebook tillåtelse att....". Som om det hade någon effekt på vad Facebook gör eller inte gör med informationen man delar
Nåja, en massa inställda flyg i München är illa nog och massor med olyckor.hehe till och med Jinns som är en german Rex är tuffare än så
Googlade nu och tydligen är det snökaos där och på flera områden. Men såg inte ut att vara några mängder med snö. Bara allmänt kaos?
Jo absolut! Menade bara själva snömängden var inte så stor men det räcker säkert med lite för att det ska bli kaos. I Stockholm blir det ju alltid kaos om det är lite mer snö än vanligt medans längre norrut är det i princip alltid lugnt oavsett snömängd (lite undantag förra vintern som var extrem men där märktes ffa problemen med att göra av med all snö och enorma vattenmassor).Nåja, en massa inställda flyg i München är illa nog och massor med olyckor.
Jag inte sitta still. Jag får kramp. Så jag måste ständigt byta ställning och det är tydligen väldigt störande."Du bara går fram och tillbaka" sa mamma precis till mig. Ja, jag måste gå för att komma till snytpappret och sen måste jag gå tillbaka för att komma till datorn igen. Konstigt? Nä inte så.
OkFör några år sen blev skolan inställd pga av snömängden...40 cm lol. Men bussarna blev inställda och folk kom inte till arbetet. Som svensk skrattade jag allt lite åt det helaJo absolut! Menade bara själva snömängden var inte så stor men det räcker säkert med lite för att det ska bli kaos. I Stockholm blir det ju alltid kaos om det är lite mer snö än vanligt medans längre norrut är det i princip alltid lugnt oavsett snömängd (lite undantag förra vintern som var extrem men där märktes ffa problemen med att göra av med all snö och enorma vattenmassor).
Men jösses, bor du högt uppe i mörkaste bergen??Vaknar av ett välbekant ljud. Snöskottning. Drar täcket över huvudet. Jag hatar att skotta. Tittar sen ut från fönstret för att bedöma eländet och ser att min granne redan skottat min del. Jag har bra grannar❤
Blir ju lätt kaos när dom inte kan få bort snön.hehe till och med Jinns som är en german Rex är tuffare än så
Googlade nu och tydligen är det snökaos där och på flera områden. Men såg inte ut att vara några mängder med snö. Bara allmänt kaos?
Nej. Inga berg i närhetenMen jösses, bor du högt uppe i mörkaste bergen??
Alltså. Jag blir så provocerad av människors fläckvisa enfald.
En vanligtvis mycket klok bekant har börjat lägga ut sånt där som "Vad säger ditt födelsedatum om dig som kvinna".
Ur led är världenDet är lite upp o ner vända världen,mina uppfödarvänner i Ungern har haft massor med snö i flera veckor och här sitter jag med + grader o grön gräsmatta,känns lite avigt.
Mina vill knappt ut på balkongen. Har innekatterMina katter springer runt huset och vill igen efter 15 sekunder, bokstavligt talat. Eller den ena vill inte ut alls. Då har vi max -5. Jag har mesiga katter.