Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på vad jag kan baka hemma som jag har ingredienser till. Kanske kladdkaka. Skulle vilja göra fryskladdkakemuffins men har tappat bort receptet.
Vilket drömjobb du verkar ha!Jaha. LEDIG!!!
Det sista chefen sa igår var dock "jag har köpt 3 nya hästar"
2 som kommer komma till oss direkt, en clydesdal-korsning på 12 år och en ponny på 14 år.
Den tredje är en renrasig 4-årig clydesdale som kommer åka upp till hennes svåger på tillridning i 6 månader och kommer sen till oss tillsammans med en annan häst som varit där pga hovproblem men nu är bätte efter 1.5 års behandling.
Samtidigt har vi 1 eller förhoppningsvis 2 hästar vi ska göra oss av med. Jag kan tycka att vi har 5 hästar vi borde "byta ut" så vi får väl se. Samt hon sa vi har en som hon vill ta ett eller två föl efter.
Så 2019 ser ut att bli roligt på jobbet
Vilket drömjobb du verkar ha!
Clydesdales är helt underbara
Så fina!Jaa dom är allas favoriter! Så himla trevliga i temperamentet
Bild på mig och de två vi redan har (ja, dom är lite mindre här i Aus än i Europa)
Visa bifogad fil 23519
Känner att det är säkrast för mig att jag kommer ihåg att köpa katt torrfoder på hemvägen. Även om den vita prinsessan äter gourmet mousse så har hon KLAGOMÅL