Tyvärr inte.Har du ensam vårdnad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte.Har du ensam vårdnad?
Tyvärr inte.
Ja jag kan ju försöka. Längtar tills dottern blir myndig. 1,5 år till.Aha, tråkigt. Kan man höra med banken om de kanske kan nöja sig med fullmakt?
Hoppas det löser sig! Förklara för banken så kan de säkert komma på en lösning.Ja jag kan ju försöka. Längtar tills dottern blir myndig. 1,5 år till.
Precis vad jag tankte foresla
Paragrafryttare. Suck.
Blev ju nyss arbetslös. A-kassan behövwer förstås intyg från förra arbetsgivaren, etc. De vill också ha uppgifter om itt po9litiska engagemang.
Jag mailar och berättar att jag sitter i en nämnd, vilken nämnd och vilka sammanden vi har. Att vi är fritidspolitiker och arvoderas enligt kommunallagen. Bifogar länk till kommunens hemsida där nämnden resenteras med ledamöternas namn och kontaktuppgifter.
Det acccepteras inte! De vill ha ett papper från kommune där de intygar att jag är invald, hur många sammanträden nämnen har per år samt hur vi arvoderas.
Allt detta är offentliga uppgifter och finns i länkarna jag skickar. Men länkar till en kommuns hemsida gills inte. De vill ha papper med underskrift.
Detta är 2019.
Idag är det 7 år sedan mamma dog
heartIdag är det 7 år sedan mamma dog