Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i fåtöljen med laptopen i knät och ska jobba lite. Har ont i ryggen och kontorsstolen är en plåga att sitta i så jag provar med fåtöljen istället.

Fick nyss detta mail.
Hysteriskt kul :rofl:

Hej älskling

Jag är väldigt ledsen att skämma in dig plötsligt med tanke på att vi inte känner varandra före och jag bad innan du kontaktade dig, tack såg för Guds skull, se inte min mail som en skam och också på grund av bluff i världen, gör folk inte som att hjälpa dem som är riktiga men jag tror starkt att de fasta och böner jag gjorde kommer att skicka en hjälpare till mig av Guds nåd, jag skriver dig för att jag har ett problem som jag behöver din uppriktiga hjälp och var snäll och var inte överraska eller ignorera min email eftersom du är rätt person för detta ändamål. Jag heter Ange Paul 23 år gammal tjej från Elfenbenskusten, jag är den enda dottern till mina föräldrar. Min pappa var mycket välbärgade kaffe- och kakaoproducenter, även den tidigare direktören för jordbrukssektorn i mitt land. Han fördömdes av sina affärsförbund under en affärsmöte.

Innan min faders död i mars 2018 i ett privat sjukhus här i mitt land kallade han hemligt på sin sjuka säng sida och berättade för mig att han har summan av sju miljoner tvåhundra tusen dollar ($ 7.200.000,00) kvar i fast spänning konto i en av huvudbanken här i mitt land och han använde mitt namn som sitt enda barn för nästa Kin i deponering av fonden. Han förklarade också för mig att det var på grund av hans rikedom att han förgiftades av sina affärsförbund i samarbete med våra släktingar.

Käraste På grund av det följaktliga avundsjuk och hat som mina familjemedlemmar har utvecklat på mina sena far över hans rikedom, mina sena far rådde mig att söka efter en utländsk affärspartner i ett land av mitt val där jag kommer att överföra dessa pengar och använda den för investeringsändamål, jag är ett universitetsexamen och vet verkligen inte vad jag ska göra över den här fonden, jag vill ha ett konto efter eget val, där min arvsfond kan överföras till då efter transaktionen kommer jag att komma dit för att träffa dig och bosätta mig ner och planera min framtid att vidarebefordra min utbildning där i ditt land medan du tar hand om fonden i något lukrativt företag efter eget val.

Så snart jag får ditt brådskande svar som anger ditt intresse att hjälpa mig att framgångsrikt överföra pengarna till ditt konto i ditt land, kommer jag att ge dig all nödvändig information du kan behöva för att fortsätta att överföra pengarna. Slutligen är jag villig att erbjuda dig 20% av de totala pengarna som kompensationssätt för din insats för att hjälpa mig med denna ödmjuka förfrågan. Jag ser fram emot att denna transaktion skulle avslutas om minst sju dagar eftersom mitt liv är i fara från min familj släktingar. vänligen kom tillbaka till mig via det här mejlet för mer information. (angepaul96@gmail.com)

Otåligt väntar på att höra ditt avtal svar.

Med vänliga hälsningar

Ange Paul.

Ont i huvudet. Slog i det när hunden slet sig och jag halkade. Suck. Nu råder friden hemma, katt och hund sover. Varför måste hunden vara för matglad och käka allt som går att ätas och katten så kräsen att hon bara vägrar att äta det som inte behagas. Dvs, just nu bara ett visst torrfoder. :meh:

Naprapaten var INTE glad på mig igår... och idag känns det som om något tungt kört över mig, han fick ta i. För första gången på länge rekommenderade han att jag skulle ta en till tid snart igen (han gör inte det om det inte är riktigt åt helvete). Och det går ju inte... för jag åker iväg på jobb igen imorgon (med kl 1-varning för halka hela vägen, jippi :grin:). Han tyckte jag hade gått ner mer i vikt också...

Det känns inget roligt nu faktiskt.

❤ Hoppas du och alla andra som verkar okrya i tråden piggar på sig.

Att laga en hel kyckling är ju riktigt smart :up: ! Jag lagar min i crock-potten, och den blir saftig och mör. Vi åt av den igår med ugnspotatis och sås. Syntes knappt att vi hade rört den. Idag blir det gratäng på en del, och jag har fortfarande kvar. Imorgon kan det nog kanske bli kycklingsoppa. Jag "uppfann" en riktigt god förra gången vi hade en hel kyckling. Mestadels kycklingbitar, pasta och kycklingbuljong. Jättegott i all sin enkelhet :) !
Hur stor kyckling köper du? När jag gör hel kyckling räcker det till 4-5 portioner men de ligger på ca 800g.

Jag är lite impad
Vi har visst två st från Pussy Riot boendes här i byn
Och jag träffar dem nästan dagligen via jobbet fast visste inte vilka de var förrän idag
Är det skämmigt att be om en autograf
Är inte hemligt att de bor här då de varit med i tidningarna angående detta

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
6 958
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar