Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duhar väl inte världens största lägenhet? Känns som, förutom estetik det blir lite trångt.
Älskar iofs överbelamrad kitsch
Men det är positivt att ha liiiite utrymme för din garderob
Kom de fram till något?Tittar på Det okända, samma medium som var hos oss när vi var med
Sant haha! Jag har ju få kvadrat men högt i tak, min kompis förelog att jag kunde hänga fåglar i taket #detspårarut
F-n !@$#€@ helvete. De ringde från banken och ville boka in en tid för dottern eftersom hon har ansökt om online banking. Ja det går väl bra tänkte jag och sa att på fredagar slutar hon tidigare så då går det nog bra. Fick en tid 15.00 nästa fredag. Missade namnet på människan som ringde men det är ett litet kontor så det borde gå bra ändå tänkte jag. Det är så svårt med namn i telefon tycker jag. Och så kläcker människan ur sig att båda föräldrarna måste vara med!!!!! Jag mår illa bara av att höra exets röst och jag ser till att vi inte träffas alls. Hur ska detta lösa sig? F-n. Jag dör. Är inte i skick att träffa exet. Hjälp...