Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har just tryckt i oss en angenäm middag (endast ett fåtal rätter på bild :p )

3D39FD47-D51C-4999-952D-02327897FE81.webp

Kan verkligen inte komma till ro och sova, utan ligger och tänker på framtiden (som jag verkligen kommer kunna lösa såhär mitt i natten...:arghh::meh:)

Har precis gjort kvällsrutinen och måste slått rekord i hur lång tid det tog. Bara borsta håret tog över en timme... antar att det är straffet för att jag de senaste tre dagarna inte borstat håret och varit ute (kortare stunder) i blåsten :meh:

på jobbet och ska gå på kaffejakt.. Är SVINTRÖTT, men det knäppa är att det känns som att jag sovit så sjukt bra inatt - så bra och djupt att kroppen inte tagit sig ur det än :p

Blir galen, det renoveras på våningen ovanför jobbet. Sitter i konstant oljud i 8 timmar och ska då samtidigt försöka ha vettiga samtal om livet/arbetet/tillvaron med folk som förväntar sig en vettig om än grå statlig nisse inte kvinna på gränsen till nervsammanbrott :arghh:

Huuu vad jag är klen! Huvudet värker kroppen värker halsen värker. Hostar konstant, fryser och svettas omvartannat. Det var länge sen jag var såhär dålig..

F-n !@$#€@ helvete. De ringde från banken och ville boka in en tid för dottern eftersom hon har ansökt om online banking. Ja det går väl bra tänkte jag och sa att på fredagar slutar hon tidigare så då går det nog bra. Fick en tid 15.00 nästa fredag. Missade namnet på människan som ringde men det är ett litet kontor så det borde gå bra ändå tänkte jag. Det är så svårt med namn i telefon tycker jag. Och så kläcker människan ur sig att båda föräldrarna måste vara med!!!!! Jag mår illa bara av att höra exets röst och jag ser till att vi inte träffas alls. Hur ska detta lösa sig? F-n. Jag dör. Är inte i skick att träffa exet. Hjälp...

F-n !@$#€@ helvete. De ringde från banken och ville boka in en tid för dottern eftersom hon har ansökt om online banking. Ja det går väl bra tänkte jag och sa att på fredagar slutar hon tidigare så då går det nog bra. Fick en tid 15.00 nästa fredag. Missade namnet på människan som ringde men det är ett litet kontor så det borde gå bra ändå tänkte jag. Det är så svårt med namn i telefon tycker jag. Och så kläcker människan ur sig att båda föräldrarna måste vara med!!!!! Jag mår illa bara av att höra exets röst och jag ser till att vi inte träffas alls. Hur ska detta lösa sig? F-n. Jag dör. Är inte i skick att träffa exet. Hjälp...

Har du ensam vårdnad?

Ont i ryggen idag också :arghh: Och så har jag väntat sen kl 8 på att få börja jobba men uppdateringen av affärssystemet tog en väldans tid tydligen. Får väl bli kvällsjobb idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
6 972
Senast: Sleepan
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar