Skickade precis ett mail till körskolan, är detta året jag faktiskt får tummen ur och fixar det där jäkla plastkortet?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickade precis ett mail till körskolan, är detta året jag faktiskt får tummen ur och fixar det där jäkla plastkortet?!
heartNaprapaten var INTE glad på mig igår... och idag känns det som om något tungt kört över mig, han fick ta i. För första gången på länge rekommenderade han att jag skulle ta en till tid snart igen (han gör inte det om det inte är riktigt åt helvete). Och det går ju inte... för jag åker iväg på jobb igen imorgon (med kl 1-varning för halka hela vägen, jippi ). Han tyckte jag hade gått ner mer i vikt också...
Det känns inget roligt nu faktiskt.
Har en vovve som säkert vill gå en promenad, men idag har jag verkligen ingen lust att gå ut Ge mig en spark i baken någon...
Jag vet!! Har tidigare inte haft pengarna till det, nu har jag lyckats spara ihop men har inte haft tid istället.. Men nu under våren kommer jag börja prioritera mig själv över jobb (i den meningen att jag inte alltid till 100% kommer sätta jobb framför mig själv, mående och tillvaro), så då måste det finnas tid till det helt enkeltDet är jäkligt nice att ha det
Tack, nu har vi varit ute på promenad i en timme och sen fyllt på alla fågelmatarna. Men jösses vad halt det varTitta på hunden och ge dig ut medans det är ljust människa!
*spark i baken medskickad*
Lycka till!