Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fysjutton. Hoppas att det anmäls och att det blir några negativa konsekvenser för den nya...Giv mig styrka.
Jag blev vittne till något som jag bedömer som ett solklart kränkningsärende på min arbetsplats idag.
Jag h har ju slutat min tjänst men var in och vik:ade idag. Den nya läraren som gjorde sin första dag lyckades ställa till med rabalder. Både fysisk och verbal kränkning.
Jag blev så tagen att jag skakade efteråt. Och jag är inte så lätt att rubba.
Behöver hitta någon feelgood på play eller skingra tankarna på något annat sätt. Annars blir det svårt att sova inatt.
Fy! Så mycket för att vara behörig? Inget ont om det mer än att jag tycker det är en ren papperskonstruktionGiv mig styrka.
Jag blev vittne till något som jag bedömer som ett solklart kränkningsärende på min arbetsplats idag.
Jag h har ju slutat min tjänst men var in och vik:ade idag. Den nya läraren som gjorde sin första dag lyckades ställa till med rabalder. Både fysisk och verbal kränkning.
Jag blev så tagen att jag skakade efteråt. Och jag är inte så lätt att rubba.
Behöver hitta någon feelgood på play eller skingra tankarna på något annat sätt. Annars blir det svårt att sova inatt.
Fin häst! Fullblod? Påminner om min fullblodsdam i typen och i sättet du beskriver, mycket vilja fanns det...
Kan inte sova. . Ska upp vid fem imorgon,sov dåligt inatt, behöver sova! Snark. ..
Nej men vilka nötter!Min stackars mamma har fått grannligister från hell. Pojkarna gör satyg mot henne och försöker skrämma hundarna. De har tagit saker ur garaget och kört in en spik i ett däck. Mamma har försökt att prata med föräldern men då blev det hela ännu värre. Ungarna (4 grabbar) verkar väldigt busiga. Mamma ringde nyss och var rädd. Grannmamman har hotat att polisanmäla mamma för trakasserier! Så läget är låst.
Nu ikväll hade någon bankat på dörren och skrämt henne.
Jag har samma dygnsrytmJag håller på att bli tokig. Ingenting fungerar och jag är övertrött och har inget tålamod. Jag borde verkligen sova men kan inte sova för att det blåser för mycket kan inte vinden ta paus på natten, så en i alla fall har en chans att somna?!
Jag överväger att leta upp någon lagom tråkig ljudbok som det inte gör något om jag missar handlingen av. Isåfall får den agera kompis/underhållning inatt. Problemet är att det inte finns några lagom tråkiga ljudböcker i min värld, allt blir spännande efter ett tag (utom böcker om mördare, men jag är en mes så det känns inte vidare lämpligt att lyssna på när en ska sova ).
Jag som hade lyckats hålla en "bra" dygnsrytm typ 4 dygn i rad, sen kommer denna jäkla vinden och förstör allt (min "braiga" dygnsrytm var att somna 01-03 och vakna 09-11)