Vad gör vi? Del XCVI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Å sĂ„ skönt att fĂ„ gĂ„ och lĂ€gga sig. Blev en del oplanerat pyssel som att fĂ„ bort trĂ€d i lilla skogen. Helt kaos dĂ€r inne :crazy:. Har iaf ved sĂ„ det rĂ€cker i nĂ„gra Ă„r. Ett trĂ€d som hĂ€nger pĂ„ elnĂ€tet sĂ„ de ska komma och ta ner det imorgon. Eller det hĂ€nger som över ledningen mot ett annat trĂ€d men inte direkt pĂ„ sjĂ€lva ledningen.

Jag ska lÀgga in en bild i ett dokument, dokumentet frÄgar mig var jag vill infoga bilden frÄn (den dÀr rutan dÀr man vÀljer "program") och det enda alternativet som kommer upp Àr instÀllningar.
Nog för att jag Àr konstig, men riktigt sÄ konstig att jag har bilder sparade i instÀllningar Àr jag faktiskt inte :laugh::cautious:

Sitter i min ensamhet och dricker kaffe. Mamma brukar gÄ upp vid den hÀr tiden men inte idag tydligen.. NÄja, jag har en katt pÄ bordet som sÀllskap.
Har ont i halsen och Àr snorig. Hej förkylning?

Kroppen Àr pÄ jobbet, Huvet vete fasen vart det Àr.

Sambon jobbar hemifrÄn nu pÄ morgonen och jag glömde hunden pga av detta :rofl:

Hoppas han har tid att komma förbi med henne sen för jag saknar henne. :D

Klantigt. Fick för mig han var ledig eftersom han brukar gÄ upp före mig.

Naprapaten var INTE glad pÄ mig igÄr... och idag kÀnns det som om nÄgot tungt kört över mig, han fick ta i. För första gÄngen pÄ lÀnge rekommenderade han att jag skulle ta en till tid snart igen (han gör inte det om det inte Àr riktigt Ät helvete). Och det gÄr ju inte... för jag Äker ivÀg pÄ jobb igen imorgon (med kl 1-varning för halka hela vÀgen, jippi :grin:). Han tyckte jag hade gÄtt ner mer i vikt ocksÄ...

Det kÀnns inget roligt nu faktiskt.

Hoppsan.
Dag tvÄ av mitt tvÄdagars vikariat.
FÄr frÄgan om jag kan ta klassen som rÄkade ut för "incidenten" igÄr, nu i eftermiddagen
Money Money....:)
Finns det nÄgon vikariepool för pedagogisk personal i kommunen/kommunerna dÀr du bor? HÀr hos oss Àr det hyfsat enkelt att hitta vikarier till förskolan och fritids, men om man behöver en lÀrarvikarie sÄ Àr det nÀstan hopplöst. Om det finns en vikariepool kan du kanske anmÀla dig till den? EfterfrÄgan pÄ erfarna personer som vill jobba i skolan kanske Àr samma hos dig som hÀr, och dÄ borde du kunna fÄ jobba en hel del, tÀnker jag :) .

Dags för tidig lunch, och om det finns tid sÄ ska hunden fÄ gÄ pÄ promenad innan det Àr dags att dyka ner i skolböckerna igen.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Jag har inte hittat nĂ„n trĂ„d dĂ€r man kan önska varandra God jul sĂ„ hĂ€r pĂ„ julafton. SĂ„ jag tĂ€nkte att dĂ„ startar jag en. â˜ș Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
TrÀdgÄrd & VÀxter Jag har alltid vÀntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra Äret var bugdetgranarna slut nÀstan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det hÀr kanske Àr en barnslig trÄd. Men jag tycker att sÄnt hÀr Àr roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vÀnner...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
6 930
Relationer Eller rĂ€ttare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje Ă„r eller olika? Är alla nöjda med upplĂ€gget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar