Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fullt ös medvetslös... kusinerna är här. Är det okej att gömma sig i lekstugan? Eller att önska att de åker hem snart? Det har inte varit en lugn stund sen kl 11 och jag mår inte bra och har inte sovit inatt. Mitt humör är dåligt och jag är inte positiv! :mad:

Det ar dags att dra igang dagen for en timme sedan ... och har sitter jag :cautious: Nu blir hela dagen sen och jag far stressa. :meh: Suck. Sa det kan bli iband.:grin:

Tittar på Gotham. Robin Lord Taylor :love:
Virkar på min scarf. Går trögt trots att den är enkel. Hjärnan är lite mosig..

Sökt tre jobb. Kontorsjobb. Vet inte om jag vill sitta på kontor hela dagarna. Fast jag vill inte städa resten av arbetslivet heller. Tror pappersvändarjobb skulle passa mig ändå. Jag gillar papper :D

Alltså finns ju nästan inget kontorsjobb som är det andra likt. Finns ju 100-tals grejer man kan jobba med där man sitter på ett kontor :p
Tror det är svårt att hitta kontorsjobb där man bara vänder papper och säger ”hmm” :D

Alltså finns ju nästan inget kontorsjobb som är det andra likt. Finns ju 100-tals grejer man kan jobba med där man sitter på ett kontor :p
Tror det är svårt att hitta kontorsjobb där man bara vänder papper och säger ”hmm” :D

Jag vill vända papper och säga "hmm" :rofl:
Jag har suttit på kontor som säljare, det var rätt kul. Så länge jag inte hade utesälj..

Nu har nog Alvedonen gått ur kroppen, jag fryser och har ont igen..

Har köpt en kavaj. Kan inte besämma mig om den är ful, om det är jag som är ful eller om den helt enkelt inte passar mig. Den sitter egentligen rätt bra... Köpte dock en storlek stor pga ville se ut som en cool affärskvinna från 1980-talet. Tror att det är lite det jag misslyckades med. Kaozzz :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
679
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
6 995
Senast: Sleepan
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30