Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag är det 7 år sedan mamma dog
Nu hörde tomtarna av sig igen. Tvättmaskinen var sönder. Som om det var vårt problem?!
Nu hörde tomtarna av sig igen. Tvättmaskinen var sönder. Som om det var vårt problem?!
Som du har sagt att du mått igår och idag skulle jag inte vilja möta dig i en bowlinghall! Stanna hemma för dina medmänniskor skull.Vi ska bowla med makens släkt imorgon. Jag hatar att bowla! Är sjukdom ett giltigt skäl att stanna hemma? Jag känner mig mycket piggare men inte alls så pigg att jag orkar med en helkväll på bowlingen..
Som du har sagt att du mått igår och idag skulle jag inte vilja möta dig i en bowlinghall! Stanna hemma för dina medmänniskor skull.
Du får testa om du inte tar en och se hur du mår. Men nä, stanna hemma.Ja, jag tror det är säkrast för alla. Jag är piggare nu men det kan vara för att jag ätit Alvedon som smågodis.
Sökt tre jobb. Kontorsjobb. Vet inte om jag vill sitta på kontor hela dagarna. Fast jag vill inte städa resten av arbetslivet heller. Tror pappersvändarjobb skulle passa mig ändå. Jag gillar papper
Alltså finns ju nästan inget kontorsjobb som är det andra likt. Finns ju 100-tals grejer man kan jobba med där man sitter på ett kontor
Tror det är svårt att hitta kontorsjobb där man bara vänder papper och säger ”hmm”
Idag är det 7 år sedan mamma dog