Vad heter den?Fått tips om en krimserie som ska vara verklighetsbaserad, ska nog testa att se den strax! Med chips såklart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter den?Fått tips om en krimserie som ska vara verklighetsbaserad, ska nog testa att se den strax! Med chips såklart.
Varje gång jag ser en bild på Tomas Ledin får jag kalla kårar, haha. Inbillar mig av någon anledning att han är minst lika ondsint som Hitler/Stalin/SatanJodå. Så mycket bättre: Guldkorn. Med Tomas Ledin som huvudperson ikväll. Mycket, mycket bra !
Vad har hänt? Är du ok?
Ryggen blev inte bättre?
Det är ju inte bra. Hoppas du får komma in snabbt.
Jag ramlade av häst på isgata och slog mig som fan. Det gick fort att komma in till läkaren men de har inte röntgenpersonal på plats så här dags på kvällen, så jag ska tillbaka i morgon. Under tiden är det bara att käka smärtstillande (och förmodligen sen också). Tidigare under kvällen kunde jag inte gå men med panodil i kroppen går det.Jättebra hoppas du får bra hjälp och att inget är brutet!
Jag ramlade av häst på isgata och slog mig som fan. Det gick fort att komma in till läkaren men de har inte röntgenpersonal på plats så här dags på kvällen, så jag ska tillbaka i morgon. Under tiden är det bara att käka smärtstillande (och förmodligen sen också). Tidigare under kvällen kunde jag inte gå men med panodil i kroppen går det.
Vad heter den?
Tror inte det. En spricka möjligen. Läkaren tyckte ändå det skulle vara bra att dokumentera en eventuell skada, även om man inte kan göra något åt det.Hoppas det inte är nåt allvarligt
Tack Jag kan glatt medge att jag är så fåfäng att jag gillar att se yngre ut, speciellt nu vid 45 Jag tänker inte vidta några större åtgärder för att se yngre ut i fortsättningen men faktiskt njuta av vad mina gener gjort i det fallet (de har svikit i många andra avseenden så den kompensationen tänker jag inte be om ursäkt för! ).
Han som verkar så SNÄLL !Varje gång jag ser en bild på Tomas Ledin får jag kalla kårar, haha. Inbillar mig av någon anledning att han är minst lika ondsint som Hitler/Stalin/Satan
Du dricker inte kaffe? Jag blir alltid så kissnödig av för mycket te .Dagen började med att jag var så trött att jag inte kunde stänga av väckarklockan. Sen låg jag och gnölade ett tag och skrek till sambon att "Jag vill dööööö!".
Har bäljad i mig obscena mängder te för att överleva inventering och ommöblering i kalla lagret.
Sen kontorat mig innan jag dog i soffan framför en film. Sambon var gullig och gav mig fotmassage. Jag är fasen massage-knarkare.
Min pappa ville komma med några julklappar. Jag hoppas det innebär fotmasserarmaskinen jag hintat om.
Då tänker jag koppla ihop mig med den för resten av vintern.
Du dricker inte kaffe? Jag blir alltid så kissnödig av för mycket te .
Massage, spikmatta =
Var finns den?The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst
Vad lagen säger. det vet jag tyvärr inte. Du kan nog inte bara "stövla in" utan att meddela hyresgäst (och kanske ev också hyresvärd) för du har väl ingen rätt att vara där längre egentligen?Vad gäller egentligen när man flyttat ifrån hus/lägenhet och glömt grejer kvar? Har man rätt att komma och hämta?