Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
HELVETE! Mina vinterdäck ligger kvar ute i huset.. Svärmor glömde dem där i höstas när de hämtade till den andra bilen.. Fan fan fan fan. Måste åka ut och hämta imorgon

Vad har hänt? Är du ok?
Ryggen blev inte bättre?
Det är ju inte bra. Hoppas du får komma in snabbt.
Jättebra :up: hoppas du får bra hjälp och att inget är brutet!
Jag ramlade av häst på isgata och slog mig som fan. Det gick fort att komma in till läkaren men de har inte röntgenpersonal på plats så här dags på kvällen, så jag ska tillbaka i morgon. Under tiden är det bara att käka smärtstillande (och förmodligen sen också). Tidigare under kvällen kunde jag inte gå men med panodil i kroppen går det.

Bakat en så himla god citronpaj :love:

965FB3DE-5178-446D-A1AF-EE38B129D877.webp

Jag ramlade av häst på isgata och slog mig som fan. Det gick fort att komma in till läkaren men de har inte röntgenpersonal på plats så här dags på kvällen, så jag ska tillbaka i morgon. Under tiden är det bara att käka smärtstillande (och förmodligen sen också). Tidigare under kvällen kunde jag inte gå men med panodil i kroppen går det.

Hoppas det inte är nåt allvarligt :heart

Tack :love: Jag kan glatt medge att jag är så fåfäng att jag gillar att se yngre ut, speciellt nu vid 45 :angel: Jag tänker inte vidta några större åtgärder för att se yngre ut i fortsättningen men faktiskt njuta av vad mina gener gjort i det fallet (de har svikit i många andra avseenden så den kompensationen tänker jag inte be om ursäkt för! :laugh:).

Mina kollegor tycker att jag är oväntat fräsch för att vara på pass ”gammal” :laugh:

Dagen började med att jag var så trött att jag inte kunde stänga av väckarklockan. Sen låg jag och gnölade ett tag och skrek till sambon att "Jag vill dööööö!".
Har bäljad i mig obscena mängder te för att överleva inventering och ommöblering i kalla lagret.
Sen kontorat mig innan jag dog i soffan framför en film. Sambon var gullig och gav mig fotmassage. Jag är fasen massage-knarkare.
Min pappa ville komma med några julklappar. Jag hoppas det innebär fotmasserarmaskinen jag hintat om.:angel:
Då tänker jag koppla ihop mig med den för resten av vintern.

Dagen började med att jag var så trött att jag inte kunde stänga av väckarklockan. Sen låg jag och gnölade ett tag och skrek till sambon att "Jag vill dööööö!".
Har bäljad i mig obscena mängder te för att överleva inventering och ommöblering i kalla lagret.
Sen kontorat mig innan jag dog i soffan framför en film. Sambon var gullig och gav mig fotmassage. Jag är fasen massage-knarkare.
Min pappa ville komma med några julklappar. Jag hoppas det innebär fotmasserarmaskinen jag hintat om.:angel:
Då tänker jag koppla ihop mig med den för resten av vintern.
Du dricker inte kaffe? Jag blir alltid så kissnödig av för mycket te :cautious:.
Massage, spikmatta = :bow:

Du dricker inte kaffe? Jag blir alltid så kissnödig av för mycket te :cautious:.
Massage, spikmatta = :bow:

Nej, jag gillar inte kaffe. Jag drack det någon sväng när jag började jobba i stall efter högstadiet. Då behövde jag väckas med ngt. Så jag blandade cappuccino med mjölk och Oboy och tvingade i mig. :wtf::laugh:

Massage är det bästa jag vet. Det får mig att varva ner. Och det är inte helt enkelt.
Spikmatta fastnade jag aldrig för. Men vet ju många som älskar den.

Någon anser att nyårsfirandet inte är över så nu lyssnar jag på fyrverierier jag inte kan se (förmodligen pga träd och hus ivägen), det hade varit roligare om det varit tvärt om :p

Det verkar vara en hel sån där stor låda för de har hållt på ett tag nu och såhär tätt inpå kan man inte skjuta pinnfyrverkerier :meh:

Vad gäller egentligen när man flyttat ifrån hus/lägenhet och glömt grejer kvar? Har man rätt att komma och hämta?

Vad gäller egentligen när man flyttat ifrån hus/lägenhet och glömt grejer kvar? Har man rätt att komma och hämta?
Vad lagen säger. det vet jag tyvärr inte. Du kan nog inte bara "stövla in" utan att meddela hyresgäst (och kanske ev också hyresvärd) för du har väl ingen rätt att vara där längre egentligen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 028
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA