Vi kan byta.13 dagar kvar med ledigt
Både jobbigt och roligt.
Älskar ju jobbet så
Har tre veckor kvar innan jag ens har semester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan byta.13 dagar kvar med ledigt
Både jobbigt och roligt.
Älskar ju jobbet så
Haha, jag tror kanske att jag hade hört lite musik också, om grannarna haft rejv!Rökmaskin!
Även utomhus ryker det fint!
Skogsrejv med rökmaskin är häftigt. ❤
Fast skönt att ha semester då.Vi kan byta.
Har tre veckor kvar innan jag ens har semester
Finns rejv med hörlurar.Haha, jag tror kanske att jag hade hört lite musik också, om grannarna haft rejv!
Hur gärna jag än vill tro att det pågår ett rejv på granntomten så tror jag mest att de fixar. Typ tvättar tak och kanske eldar upp bråte.Finns rejv med hörlurar.
Eller vänta nu...Har jag missat nått???now we talking - hejja!
Känner mig på bekännelsehumör: Jag trodde att det heter bröte, helt seriöst.Hur gärna jag än vill tro att det pågår ett rejv på granntomten så tror jag mest att de fixar. Typ tvättar tak och kanske eldar upp bråte.
Jag skulle flyttat. Skulle inte stå ut med grannar som väljer trädgårdsfix framför rejv. Hade haft svårt att slappna av med grannar som håller på så.Hur gärna jag än vill tro att det pågår ett rejv på granntomten så tror jag mest att de fixar. Typ tvättar tak och kanske eldar upp bråte.
Vi tycker om dig ändåKänner mig på bekännelsehumör: Jag trodde att det heter bröte, helt seriöst.
Klart det heter bröteKänner mig på bekännelsehumör: Jag trodde att det heter bröte, helt seriöst.
Är det säkert? Känner mig fortfarande ärrad av att få berättat för mig att jag säger "huvveroll" istället för huvudroll så sent som i vintras. Jag levde under villfarelsen att det inte märktes, så länge det inte var "hövveroll."Vi tycker om dig ändå
Alltså jag säger bonngård eller laggårdÄr det säkert? Känner mig fortfarande ärrad av att få berättat för mig att jag säger "huvveroll" istället för huvudroll så sent som i vintras. Jag levde under villfarelsen att det inte märktes, så länge det inte var "hövveroll."
Haha, ja men poängen här är väl snarare att jag inte varit medveten om att jag säger "huvveroll" och säkert har sagt det på högre seminarier på universitet etc. Brukar annars få höra att jag inte har någon direkt dialekt, så är invaggad i någon falsk trygghet.Alltså jag säger bonngård eller laggård
Så det så
Och huvveroll om jag inte är på jobbet
Det gör det i din kommunKänner mig på bekännelsehumör: Jag trodde att det heter bröte, helt seriöst.
Kanske någon bra huvveroll i serien! Men apropå C-morr så har jag plöjt real housewives of salt lake city där, så underbart skenheligt!Hittade en dansk serie på C-morr (HAHA autocorrect!) som gick att titta på, danskarna är bra på serier
Haha, ja det vet jag väl. Men jag själv umgås inte direkt med de infödda längre, så jag trodde att jag klarat mig undan det värsta.Det gör det i din kommun