Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi få det där guldet är det nog damerna som gör detNu är det handboll som gäller!
Så härligt träd för lillen
Eller hur! Han är så framåt, tror det kommer att uppskattas. Jag fick en film från uppfödaren igår där han upptäckt det stora katthjulet och använder det alldeles själv. Den enda av ungarna som vågat! Han och mamma sprang på det tillsammans sedan, gulligaste filmen ever!Så härligt träd för lillen
Usch!!! På min högstadieskola, när de renoverade, blev det nån miss vid isoleringen så det klassrummet vi hade som hemklassrum var de andra avis på I slutet av vårterminen och början av höstterminen då det var så skönt. Mindre skönt om vintern! Då fick vi när det var som kallast ha både kupévärmare, jackor och försöka skriva med vantar .Trött och har ont i kroppen. Dricker te och svettas ihjäl, nu är det 30 grader här nere i valvet redan på morgonen så lär få runt 32 grader eller något i dag.
Jag förstår verkligen inte hur man kunde komma på idén att bygga en skola, och inte sätta in någon möjlighet att värma upp den eller kyla ner den? Det är ju olidligt varmt på sommaren och iskallt på vintern. Dessutom, att bara sätta in ventilation i några få rum? Vill gärna att personen som valde bort det trampar i hundbajs dagligen i ett år tack.
Kluven helt klart Dock inte egentligen min typ av bok.Tyckte den var ganska bra faktiskt