Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har säkert jag med.Haha, ja men poängen här är väl snarare att jag inte varit medveten om att jag säger "huvveroll" och säkert har sagt det på högre seminarier på universitet etc. Brukar annars få höra att jag inte har någon direkt dialekt, så är invaggad i någon falsk trygghet.
Ja jösses dessa insekter. Vi hade ett par rejäla svärmar flygmyror varav den ena var i alla fall 20 meter helt knökat så man andades in dem och hela vagnen var full. Hade planerat ett par varv men det var fan inte kul så vi gav oss efter varv#1.Vi lever båda två. Fast de kunde ha blivit väldigt skojigt om inte matte hade varit på sin vakt.Pga av alla knott han hade runt huvudet skaka han till och bomullen trilla ur. Inte bra på en häst som vilat i tre veckor och dessutom sista gången hans kördes tog en skentur .. I normala fall hade han nog inte brytt sig men nu var han lite på hugget så att säga.Men vi kom hem efter två lugna varv på skogen och han var nöjd när han kom ut i hagen igen där kvällsmaten hägrade Visa bifogad fil 74310
Förlåt, men så random! Har ni ingen inlagd gurka eller något hemma som kan stilla suget?Borde sova, men är så sjukt sugen på surkål..
Fler faktiskt, sorry.Astronaut är duktig och hittade ett fel..
Visa bifogad fil 74330
Vad är det för serie?Dags att sova då, började på en till dansk serie så den kan jag fortsätta med imorgon. Känslorna pendlar lite upp och ner under tiden…
Nu blev det ”Något om Emma”Vad är det för serie?
Aw! Vilken boll!Min ”kompis” som bara kommer fram om natten. Jag tror inte den vill komma in, men stänger fönstret för säkerhets skull
@Sel
Visa bifogad fil 74334