Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar lite på vad man kan göra som det ryker mycket av, även om det är kontrollerat? Tex. grilla? Hur mycket kan det ryka av det?
Hur menar du?Funderar lite på vad man kan göra som det ryker mycket av, även om det är kontrollerat? Tex. grilla? Hur mycket kan det ryka av det?
Bra att göra det då och dåJag har köpt en ridhjälm!
Roligt att du sa just kremerat, skämtade just med min partner om att grannarna kanske eldar upp lik. Liksom passar på när det rent tekniskt sett är grillsäsong.Det ska inte ryka när en grillar, då är det något som blir kremerat
Däremot kan det bli rökmoln av rökveden (mina grannar är rätt härdade ).
Eldningsförbud här...Roligt att du sa just kremerat, skämtade just med min partner om att grannarna kanske eldar upp lik. Liksom passar på när det rent tekniskt sett är grillsäsong.
Det verkar det inte vara i vår kommun, men däremot grannkommunenEldningsförbud här...
Uppland harDet verkar det inte vara i vår kommun, men däremot grannkommunen
Men jösses!Inte eldningsförbud här vad jag vet, men jag får däremot varning för risk för skogs-/gräsbrand i princip dagligen. Jag blev lite störd i morse när vi promenerade i skogen och stötte på en blåbärsplockande tant, som rökte en cigarett. En fimp som inte är riktigt släckt......
Ja, jag skulle aldrig våga ta med mig något som brinner ut i skog och mark nu.....Men jösses!
now we talking - hejja!Jag har köpt en ridhjälm!
Rökmaskin!Funderar lite på vad man kan göra som det ryker mycket av, även om det är kontrollerat? Tex. grilla? Hur mycket kan det ryka av det?