Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, och mitt kattträd kom i posten idag! Tjugofem kilo tungt, tack så mycket! Ska röja i lägenheten idag och montera imorgon.
Fler faktiskt, sorry.
Tyckte den var ganska bra faktisktFastnade i där kräftorna sjunger. Kan inte bestämma mig för om den är bra eller inte. Eller så blev den så upphajpad när den kom ut
Men läst mer en halva så lika bra att läsa klart den
Har alltid surkål hemma, men igår orkade jag verkligen inte resa mig ur sängen ^^ blir nog lite surkål till lunch idag!Förlåt, men så random! Har ni ingen inlagd gurka eller något hemma som kan stilla suget?
Ett Feandrea blev det till sist! 206cm högt.Vad blev det för träd?
men det var nog billigt!Trött och har ont i kroppen. Dricker te och svettas ihjäl, nu är det 30 grader här nere i valvet redan på morgonen så lär få runt 32 grader eller något i dag.
Jag förstår verkligen inte hur man kunde komma på idén att bygga en skola, och inte sätta in någon möjlighet att värma upp den eller kyla ner den? Det är ju olidligt varmt på sommaren och iskallt på vintern. Dessutom, att bara sätta in ventilation i några få rum? Vill gärna att personen som valde bort det trampar i hundbajs dagligen i ett år tack.