Jo om jag kommit ihåg att ta med en nyckel till. Porten är låst nu.Kan hon inte gå hem själv när hon lekt färdigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo om jag kommit ihåg att ta med en nyckel till. Porten är låst nu.Kan hon inte gå hem själv när hon lekt färdigt?
Vi har också en med Greta gris. Visserligen bara kanske 2 år men ändå! Otroligt att luften håller så länge !Den här ballongen köpte vi till stora barnet sommaren 2003. Heliumet kröp ju ur rätt snabbt, men vi blåste in luft i den istället, troligen sommaren året därpå. Sedan har den bara funnits där. Och håller fortfarande luften. Det är lite coolt.
Visa bifogad fil 73951
Visade sig handla om en något äldre och kanske en smula paranoid gentleman som ville försäkra sig om att jag inte var en sådan där "scammer". Han erkände att han hade kollat upp min facebookprofil och hade några intressanta frågor om tarantellerna han sett där. Okejdå liksom.Jag sitter och messar med en sådan skum snubbe.
Såg en billig digitalkamera till salu på marketplace - den verkar snäppet bättre än det gamla åbäke jag har så jag skickade ett mess och undrade om den fanns kvar.
Jadå, den fanns kvar och han specade vilken modell det var.
Sade glatt att "Jag tar den! Var finns du så att jag kan komma och hämta?"
Fick tillbaka: "That’s great but first off, how much are you offering?"
Och svarade: "Oh, haha, I thought the price was set.So I guess I'd be ok with 35, but if I could have it for 30 it would be even better." (det var ju inte en auktion, men tänkte att man kan ju chansa. )
Fick tillbaka: "Hi, I’m actually selling it for a friend who’s not on eBay etc, so it would have to be £35. If you’re still interested, I’m in the Damcroft area."
Alltså bara tala ur skägget, karl! VAR kan jag hämta kameran, är det så svårt?! Jag skrev ju att jag var okej med ursprungspriset.
Åh, jag älskar att ha semester senare under sommaren! Kalla mig småaktig, men jag älskar känslan av att ha mitt kvar när andra börjar gå tillbaka till jobbetÅngrar mig lite att jag önskade en sån sen semester i år (augusti).
Aha där har jag inte jag badat på evigheter! Fortfarande smockfullt just vid solsida och få vid skuggsida? .Idag körde vi till Mårn på vägen "hem" till Finspång