athena_arabians
Trådstartare
Åh, vattenmelon med flingsalt lätt jättegott. Jag tror att jag skulle gilla det !
Ja, vattenmelon är ju gott att ha i en matsallad också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vattenmelon med flingsalt lätt jättegott. Jag tror att jag skulle gilla det !
Verkligen ! Jag har det ofta i våra pastasallader.Ja, vattenmelon är ju gott att ha i en matsallad också
Vad sa rörkrökaren?
Öhm ja jo ska be ngn komma förbi öhm … klick
"Någon gång vilket år som helst" eller?
Nåja, han svarar i alla fall när du ringer än så länge. Alltid något.....Öhm ja jo ska be ngn komma förbi öhm … klick
Jag tycker att det är imponerande att du ens upptäcker en läcka stor som en droppe. Det hade nog fått droppa bra mycket mer innan jag hade upptäckt det....Om vi säger såhär ingen har återkopplat idag iaf Läcker (eller ok jag kan ana en droppe) precis i infarten där röret går in i väggen och ner till stammen. Packningen sitter nog halvbra mot där. Är nu helt säker på att jag måste riva hela väggen. Kommer absolut inte spola ner i handfatet nu
Jag tycker att det är imponerande att du ens upptäcker en läcka stor som en droppe. Det hade nog fått droppa bra mycket mer innan jag hade upptäckt det....
Ja, vattenmelon är ju gott att ha i en matsallad också
Jag har gjort sallader till nastan varje maltid over halva sommeren nu ... sedan forsta varmeboljan. Alla mojliga bar och frukter slinker ner just for kontrasten mellan sott och salt. Jag ringlar garna balsamic vinegar over saladen ocksa. Vi har en liten butik i sta'n som saljer oliv olja och balsamic vinegar ... Min favorit balsamic ar en med fikon och en vit balsamic med aprikos ... har ar lanken till butiken
Mums! . Vart badar ni?