Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och fixar med en fb-sida för mina foton under tiden som killen jag träffar bråkar med min dator. Skulle uppdatera några program och det dök upp märkliga meddelanden i stil med "WARNING aöjsgäahsgkasnf äohasdäfsa, x+290uws", typ. Fullständigt obegripliga saker för mig iaf, men han förstod visst precis vad det handlade om, hummade lite och erbjöd sig sedan att fixa och dona en stund :cautious:

Kanske skulle ordna någon ordentlig mat?
 
Jag sitter och messar med en sådan skum snubbe. 😅
Såg en billig digitalkamera till salu på marketplace - den verkar snäppet bättre än det gamla åbäke jag har så jag skickade ett mess och undrade om den fanns kvar.
Jadå, den fanns kvar och han specade vilken modell det var.
Sade glatt att "Jag tar den! Var finns du så att jag kan komma och hämta?"
Fick tillbaka: "That’s great but first off, how much are you offering?"
Och svarade: "Oh, haha, I thought the price was set.
😅
So I guess I'd be ok with 35, but if I could have it for 30 it would be even better.
😁
" (det var ju inte en auktion, men tänkte att man kan ju chansa. ;) )
Fick tillbaka: "Hi, I’m actually selling it for a friend who’s not on eBay etc, so it would have to be £35. If you’re still interested, I’m in the Damcroft area."
Alltså bara tala ur skägget, karl! VAR kan jag hämta kameran, är det så svårt?! O_o Jag skrev ju att jag var okej med ursprungspriset.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 985
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 429
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp