Jag får trösta mig med det dåÅh, jag älskar att ha semester senare under sommaren! Kalla mig småaktig, men jag älskar känslan av att ha mitt kvar när andra börjar gå tillbaka till jobbet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får trösta mig med det dåÅh, jag älskar att ha semester senare under sommaren! Kalla mig småaktig, men jag älskar känslan av att ha mitt kvar när andra börjar gå tillbaka till jobbet
Är det punktering eller pyser det ur luft? Kolla hur det ser ut på backen där du parkerar så att det inte är en massa vassa grejer där.Punktering, igen. På bakdäck den här gången. Fattar inte! Börjar nästan tro att det är nån som svinar och släpper ut luft ur däcken..
Både och. Det är härligt att kunna promenera igen på vettigt vis, men samtidigt saknar jag att ligga och flyta i min pool (jag badar inte när det är under 25 grader )..... Men som omväxling är det bra med lite svalare väder, så länge värmen kommer tillbaka en vända igen !Så jäkla skönt ute
18 grader
Älskar det
Verkar ju bara bli varmt ett par dagarBåde och. Det är härligt att kunna promenera igen på vettigt vis, men samtidigt saknar jag att ligga och flyta i min pool (jag badar inte när det är under 25 grader )..... Men som omväxling är det bra med lite svalare väder, så länge värmen kommer tillbaka en vända igen !
Aha där har jag inte jag badat på evigheter! Fortfarande smockfullt just vid solsida och få vid skuggsida? .
Sedärja .Det var inte alls farligt. Vi var på solsidan och det var gott om plats mellan folks handdukar och i vattnet
Dalarna är fint . Jag ska snart hemåt; så norrut härifrån .Vi är på väg söderut igen Mamma, pappa och dottern lämnade för ungefär en timme sen. Deras mål för dagen, tror jag, är Rättvik