Vad gör vi? Del CXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:angel: Vi har haft en diskussion om hemsidan till föreningen ett tag. Jag har klagat på att jag dels inte har tid och dels känner mig osäker varje gång jag ska ändra något för det är så lätt att göra fel. Så svårt kan det inte vara hävdar en av männen, han jobbar minsann i svåra dataprogram så det där borde vara en barnlek. Nu råkade han visst ta bort typ allt och det går inte längre att logga in på hemsidan. 😂 Känner mig rätt nöjd att jag varnade för just det och fick veta att man var korkad om man lyckades med det. Sen försökte han dumpa över problemet i mitt knä men jag vägrade. 😇
 
Pojkarna har fått frukost ❣️ Får se om de får gå in några timmar idag om de börjar regna. De är trötta, de är inte vana att gå ute dygnet runt och de har varit ute sedan i Fredags typ.

Nu ska jag själv pilla i mig lite frukost, somnade vid halv fyra 😴
 
Både och. Det är härligt att kunna promenera igen på vettigt vis, men samtidigt saknar jag att ligga och flyta i min pool (jag badar inte när det är under 25 grader :D )..... Men som omväxling är det bra med lite svalare väder, så länge värmen kommer tillbaka en vända igen :) !
Verkar ju bara bli varmt ett par dagar
Det kan jag leva med.
Klarar inte höga temperaturer så bra
 
Hur stor yta rör det sig om vad gäller översvämningarna? Hittar ingen info om det nånstans? Ser ut att röra sig om väldigt stora områden. Stackars djur och människor :(

Här är det just nu kaffe som gäller och Jinns äter sin kattmat. Hon vill ut igen. Smart att äta lite innan jakten så hon orkar hålla ställningarna 👍
 
Tänkte bli OS-nörd i år...
Men fattar inte riktigt vad jag behöver för abonnemang för att se allt/kunna titta i efterhand?
Det är väl Discovery+ vad jag förstått, men de har ju många alternativ 😅

Någon som har koll?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 985
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 430
Senast: Liran
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 110
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp