Vet ni vad? Jag är supernöjd med godkänt i Engelska 6! Inte minst eftersom jag läst kursen på 5 veckor, trodde jag aldrig .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha gnäll inte . En gång för ett gäng år sedan sov jag kvar hos mormor och morfar på madrass på golvet och vaknade på morgonen av att deras ena katt kalasade på en mus precis vid mitt huvud....Visst är det mysigt att börja dagen vid 6-tiden med att se sin katt komma bärandes på en död mus, för att sedan lägga ner den och käka den till frukost......
Kräv ett annat rum! Är ju illa att behöva sjukskriva sig pga arbetsmiljön men förstår dig!Så jäkla trött! Blir nog en tidig kväll. Tankarna om jobbet maler i huvudet. Arbetet i sig börjar jag förlika mig med men mitt rum är som en bastu med torr luft, mina slemhinnor säger upp sig och jag har så ont i halsen hela tiden. Jag orkar inte Jag har bett dem se över ventilationen men blir det inte bättre (alternativt att de säger att det är bra som det är, vilket jag förväntar mig ) så vet jag inte vad jag gör. Sjukskriver mig? Kräver ett annat rum?
Köpa in en luftfuktare kanske?Så jäkla trött! Blir nog en tidig kväll. Tankarna om jobbet maler i huvudet. Arbetet i sig börjar jag förlika mig med men mitt rum är som en bastu med torr luft, mina slemhinnor säger upp sig och jag har så ont i halsen hela tiden. Jag orkar inte Jag har bett dem se över ventilationen men blir det inte bättre (alternativt att de säger att det är bra som det är, vilket jag förväntar mig ) så vet jag inte vad jag gör. Sjukskriver mig? Kräver ett annat rum?
Så jäkla trött! Blir nog en tidig kväll. Tankarna om jobbet maler i huvudet. Arbetet i sig börjar jag förlika mig med men mitt rum är som en bastu med torr luft, mina slemhinnor säger upp sig och jag har så ont i halsen hela tiden. Jag orkar inte Jag har bett dem se över ventilationen men blir det inte bättre (alternativt att de säger att det är bra som det är, vilket jag förväntar mig ) så vet jag inte vad jag gör. Sjukskriver mig? Kräver ett annat rum?
Hussar kan man lägga någon annanstans iaf enligt vår Kung PuckJag och kisse ligger i varsin halva av sängen och har det rätt gott. Hon kommer att bli sur när husse kommer hit och vill ha ena halvan
Nej, jag vet bara inte hur det skulle gå till… men jag ska försöka att inte tänka i förväg. Det kanske blir bättre.Sjukskriva sig känns väl inte rimligt.. Men kräva att byta rum skulle jag definitivt ha gjort!
Ja, det är ju en idé.Testa luftfuktare på skrivbordet?
Ställ ut vatten.Visa bifogad fil 70826Sitter på trappen och hör hur det prasslar under altanen, sen fick jag visst lite sällskap!
Lätt gjort, kan räcka med en "dum knyck" bara...Lyckades få ont i ryggen av att lyfta en tom blåback på jobbet. Den väger ju skit och ingenting, fattar inte hur jag bar mig åt. Den stod inte ens på marken utan i skåpet på bilen! Men på något sätt lyckades jag och nu ligger jag här med värk i ländryggen.
Hur kommer man ens på tanken!?En granne såg precis hur en troligen inte helt nykter person här utanför satte sig för att köra iväg en moped, med en öppnad ölburk i ena handen (och han kom på lite för sent att det hade varit bra att ringa polisen) Hoppas verkligen att den personen inte tänkt åka långt...