Vad gör vi? Del CXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på cirkelträning i eftermiddag. Det var gruppträning vilket jag har mycket ångest kring. Kände hur ångesten stegrade i början och jag höll på att börja gråta. Men stod ut och klarade hela träningen!

Nu ligger jag utslagen i soffan..
Åh man blir ju såååååå slut efteråt! Ångesten är ju sån; stegrar till en viss grad och ger sig ju faktiskt sen. Inser man varenda gång efteråt, men inte just där och då, jag vet såväl. Bra jobbat :heart
 
Åh man blir ju såååååå slut efteråt! Ångesten är ju sån; stegrar till en viss grad och ger sig ju faktiskt sen. Inser man varenda gång efteråt, men inte just där och då, jag vet såväl. Bra jobbat :heart
Tack! ❤
Ibland kan jag tänka att det ger med sig, men andra gånger är jag så inne i ångesten att jag tror det är kört liksom.
Denna gång tänkte jag att jag skulle stå ut ett litet tag till och tillslut gav det sig. Så skönt. 🙂
 
Tack! ❤
Ibland kan jag tänka att det ger med sig, men andra gånger är jag så inne i ångesten att jag tror det är kört liksom.
Denna gång tänkte jag att jag skulle stå ut ett litet tag till och tillslut gav det sig. Så skönt. 🙂
Ja men verkligen! Om jag går upp mot en panikångestattack så om jag klarar av att minnas att ANDAS och bara bemöta allt: ja då ger det sig ju DIREKT. Men de gånger man inte är i stånd till det...Ja jag behöver ju inte förklara för dig, du vet ju, du med så oerhört väl <3.
 
Sitter i soffan och äter middag. Har gått långpromenad med hundarna så de sover bredvid mig nu. Allt är tyst och lugnt och det är SÅ skönt.

Det blev förövrigt ett lite roligt slut på arbetsdagen idag. Hamnade att stå och sortera post med en favoritkollega och vi passade såklart på att babbla under tiden. När det sedan var dags att gå hem så kom en annan kollega och sa till mig att hon verkligen gillar när jag pratar med den där kollegan, för det är så trevligt att lyssna på för att vi verkar så glada och verkar trivas så bra ihop :D Var inte alls beredd på någon sådan kommentar, men det var ju kul! Skönt också att veta att det t.o.m. kan uppskattas att vi står och pratar, vore synd om någon tvärt om tyckte att det var störande.
 
Jobbade hemifrån på förmiddagen, åkte och fixade en studentpresent på lunchen och har sen varit på jobbet. En sån där dagen med otroligt blandade känslor, jag har skrattat, jag har gråtit för fina tal och ord och jag avslutade med att bli skitförbannad och åkte hem innan jag svarade något dumt och låter det vila till i morgon. Så nu ska jag fortsätta skriva på min uppgift och försöka bli klar.
 
Jag har precis visat lägenheten för en ung tjej som söker sin första lägenhet och hennes mamma. De ska kolla på en till imorgon innan jag får svar på om de vill ha min och vill de ha den så hör vi av oss till hyresvärden :) Mamman lät alldeles lyrisk över den så det är ju lovande iaf :laugh: Tjejen var blyg och sa ingenting. Men hoppas hoppas så jag kan flytta nästa månad :D Jag längtar så till nya lägenheten :love:
Nu är det nog dags fixa nån mat, blir nog bara fil och flingor tror jag 🤔
 
Hej alla! Mår ni bra?
Jag har lyssnat på arabisk svängig musik och målat hela dagen. Nu tar jag ett glas vin och ska snart gå iväg och äta middag. Känns nästan exotiskt/spännande att ha bord 20.15 :D
 
Phew, presentationen gick jättebra och jag sitter nu och andas lite innan det är dags att raskt gå vidare till nästa arbetsuppgift. Funderar dock på att ta en tupplur på soffan här på kontoret först (tack kära chef för att du bestämde att vi behövde en soffa), för nu när all spänning släppt känner jag mig ännu mer trött än jag gjorde förut :sleep:
 
Kört min älskade Trul Farbror på skogen i solen ❤️🐴 Så roligt nu när man märker skillnaden efter några veckor trots en veckas vila. Han fick duscha med schampoo efteråt första gången på hela vintern då husse ställde av honom i vintras pga av både ointresse och tidsbrist skulle jag gissa på. Inte orkar rota för mycket I de. Men nu är han igång och joggar varannan dag sedan en månad tillbaka. Midjemåttet har minskat på honom och han är smidigare, snart dags att köra intervaller igen 🐎💨
IMG_20210603_164445_827.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 190
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 224
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 139
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
928
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp