Måste du klippa dig just imorgon?Fasiken, ringde min kvartersfrisör för att boka tid, för första gången någonsin har hon inte någon tid imorgon. Vad göra nu, försöka hitta någon annan okänd som man aldrig vet on den klipper ok eller inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste du klippa dig just imorgon?Fasiken, ringde min kvartersfrisör för att boka tid, för första gången någonsin har hon inte någon tid imorgon. Vad göra nu, försöka hitta någon annan okänd som man aldrig vet on den klipper ok eller inte?
Måste du klippa dig just imorgon?
Hur går det med medicinen?Magen har sagt upp sig. Såklart. Vet inte vad som är värst, smärtan eller frustrationen över att det gör ont.
Avskyr magkatarr.
Du kanske måste boosta med något innan och/eller efter träningen?Magen har sagt upp sig. Såklart. Vet inte vad som är värst, smärtan eller frustrationen över att det gör ont.
Avskyr magkatarr.
Försöker trappa ned omeoprazolen, ätit två tabletter om dagen länge nu och är rätt säker på att den som gett mig järnbrist. Så hoppas nu på att det är utsättningsymptom jag känner, läst mig till att man kan få det efter en längre tids användning.Hur går det med medicinen?
Vad äter och dricker du en vanlig dag?
Brukar inte göra det, brukar snarare bli bättre av träning då det gör att jag slappnar av. Men tack för tipset, ska hålla det i tanken.Du kanske måste boosta med något innan och/eller efter träningen?
Att träna sätter ju igång mag-tarm-systemet ordentligt. Bara en tanke
Tänk på att inte dricka juice och dylikt också.Försöker trappa ned omeoprazolen, ätit två tabletter om dagen länge nu och är rätt säker på att den som gett mig järnbrist. Så hoppas nu på att det är utsättningsymptom jag känner, läst mig till att man kan få det efter en längre tids användning.
Måste trappa ned då järntabletterna mot järnbristen inte hjälpt..
Försöker äta så lite fet mat som möjligt då det är vad som brukar ställa till det. Men har svårt att hålla mig till kokt grönsaker, fast jag borde.
Men haft mycket ångest sista månaderna och det brukar sätta sig fysiskt för mig. Men jobbar på att lösa det..
Du har inte ibs?Försöker trappa ned omeoprazolen, ätit två tabletter om dagen länge nu och är rätt säker på att den som gett mig järnbrist. Så hoppas nu på att det är utsättningsymptom jag känner, läst mig till att man kan få det efter en längre tids användning.
Måste trappa ned då järntabletterna mot järnbristen inte hjälpt..
Försöker äta så lite fet mat som möjligt då det är vad som brukar ställa till det. Men har svårt att hålla mig till kokt grönsaker, fast jag borde.
Men haft mycket ångest sista månaderna och det brukar sätta sig fysiskt för mig. Men jobbar på att lösa det..
Det vågar jag sällan göra, ändå sedan jag var barn har jag fått ont av det. Äppeljuice går dock bra.Tänk på att inte dricka juice och dylikt också.
Läkaren som gjorde gastroskopin i våras så att det var magkatarr, så hanterar det som det.Du har inte ibs?
Jag har ju det. Har halsbränna, gaser, förstoppning och diarréer
Sedan minst 25 år tillbaka
Ibsen blir värre när jag mår psykiskt dåligt vilket jag gör ofta
Sjukskriva sig känns väl inte rimligt.. Men kräva att byta rum skulle jag definitivt ha gjort!Så jäkla trött! Blir nog en tidig kväll. Tankarna om jobbet maler i huvudet. Arbetet i sig börjar jag förlika mig med men mitt rum är som en bastu med torr luft, mina slemhinnor säger upp sig och jag har så ont i halsen hela tiden. Jag orkar inte Jag har bett dem se över ventilationen men blir det inte bättre (alternativt att de säger att det är bra som det är, vilket jag förväntar mig ) så vet jag inte vad jag gör. Sjukskriver mig? Kräver ett annat rum?