Jag hoppas det var ansvarsfull dans och allsång. Trevligt att se dig igen, @tornblomma!Kom just hem från middag och därefter häng på franska kvartershaket. Vid 22.30 blev det spontan fest, allsång och dans efter stängning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas det var ansvarsfull dans och allsång. Trevligt att se dig igen, @tornblomma!Kom just hem från middag och därefter häng på franska kvartershaket. Vid 22.30 blev det spontan fest, allsång och dans efter stängning
Så leds på att jag nu fått en helvimsig och otrevlig läkare som tyckte att vi skulle plocka bort medicinen jag gått på i 10 år och är det enda som får mig att sova.
Känns inte direkt som läge att ta bort den nu när jag redan mår piss.
Hon skällde ut mig för att jag tagit den dos som står på förpackningen IOM att hon tycker jag ska ta mindre. Vilket hon inte kommunicerat. Så IOM att jag dragit ner enligt det på asken så är medicinen slut. Och jag får inte mer förrän den 20:e IOM att hon skiter i vad som står på recept och burk.
Har legat här och snurrat i sängen utan att kunna sova en blund. Och snart måste jag upp.
Vet att jag kommer krascha totalt om jag inte får sova. Har ju balanserat på den linjen ett bra tag nu och mått så puss. Så måste försöka få byta läkare. Så jävla otrevlig som hon var redan innan detta pallar jag inte nu. Och inte resten av inkompetensen heller.
Vill bara gråta. Men är för slut.
Kollade nu och tror inte de skriver ut insomningstabletter tyvärr.Kan du inte förnya via typ KRY så att du får lite tid att hitta en ny läkare?
Precis, hade en luftfuktare hemma som det blev mögel i (fick faktiskt pengarna tillbaks).Undrar om detta med luftfuktare är så bra i långa loppet? Även om vi som människor föredrar ett fuktigare klimat så blir det också lättare mögeltillväxt och andra mindre roliga organismer som får grogrund.
Ett annat alternativ om det funkar är att ha fönster öppna så mycket/ofta som möjligt. För frisk luft och lättare att andas. (Vilket kanske inte ens hjälper i detta fallet, beror på förutsättningarna.)
Men oavsett skulle jag absolut påtala detta till arbetsgivaren @cambodia då det inte alls låter som en vettig miljö och det måste åtgärdas.
Ställ ut vatten.
tack!Har du möjlighet att ta semester/sjukskriva dig i nån vecka eller så tills det lugnar ner sig på det privata planet? Det låter verkligen inte som en hälsosam eller hållbar situation och jag lider så med dig när jag läser hur du har det Akta så att du inte kraschar "på riktigt", för då kan det ta precis hur lång tid som helst att komma tillbaka.
(jag säger detta i all välmening, såklart)
De är på sammanträde exakt alla anställda hela dagen. Så man kan inte nå någon av dem.Så leds på att jag nu fått en helvimsig och otrevlig läkare som tyckte att vi skulle plocka bort medicinen jag gått på i 10 år och är det enda som får mig att sova.
Hon skällde ut mig för att jag tagit den dos som står på förpackningen IOM att hon tycker jag ska ta mindre. Vilket hon inte kommunicerat. Så IOM att jag dragit ner enligt det på asken så är medicinen slut. Och jag får inte mer förrän den 20:e IOM att hon skiter i vad som står på recept och burk.
Har legat här och snurrat i sängen utan att kunna sova en blund. Och snart måste jag upp.
Vet att jag kommer krascha totalt om jag inte får sova. Har ju balanserat på den linjen ett bra tag nu och mått så puss. Så måste försöka få byta läkare. Så jävla otrevlig som hon var redan innan detta pallar jag inte nu. Och inte resten av inkompetensen heller.
Är det någonsin bra timing med mens??tack!
Jag känner mig mycket bättre idag så ska kolla lite på någon lösning. Hade trott att det skulle lugna sig med flytten så jag har kört på och tänkt att snart kan jag sitta på soffan och vara nöjd.
Nu verkar det inte funka. Så jag ska se vad jag kan göra för att underlätta lite.
Gillar inte att förminska känslor bara för att jag har mens men jag misstänker faktiskt att pmsen inte direkt gör saker enklare just nu. Dålig timing med den.
Så leds på att jag nu fått en helvimsig och otrevlig läkare som tyckte att vi skulle plocka bort medicinen jag gått på i 10 år och är det enda som får mig att sova.
Ja, jag tror att han kanske får ta över på måndag om inget sker. Bästa!Dags för pitbull-pappa igen tror jag Orkar du så anmäl läkaren, de ska f-n inte vara otrevliga!
Han är iaf lite understimulerad nu.