Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade t.o.m. särskilt utbildade minnestolkar som skulle tolka på finska - men de var som bortblåsta när de skulle bokasNi måste kanske ha någon som är utbildad till just finsk tolk?
om inte borde det finnas massor av folk som kan tänka sig? Är ju inget direkt litet språk i Sverige
Jag håller tummarna för att tolkbokningen går igenom. Det är inte alltid logiskt vilka språk som är lätta att hitta telefontolk till
Ja, märkligt iom att det är ett av våra nationella minioritetsspråk?Ni måste kanske ha någon som är utbildad till just finsk tolk?
om inte borde det finnas massor av folk som kan tänka sig? Är ju inget direkt litet språk i Sverige
Jag har ringt. Men det är telsvar som meddelar att ”den du söker är borta”. Hela avdelningen inklusive de i deras reception är på möte av ngt slag hela dagen enligt kommunens växel. De kommer inte åter innan stängning. Helmärkligt!@tuaphua du måste byta läkare idag och anmäl denna! Din hälsa är prio och inget att laborera med
Du har medicin kvar?Jag har ringt. Men det är telsvar som meddelar att ”den du söker är borta”. Hela avdelningen inklusive de i deras reception är på möte av ngt slag hela dagen enligt kommunens växel. De kommer inte åter innan stängning. Helmärkligt!
Går inte att lämna meddelande. Har skickat via 1177. Men då svarar de inom 3 arbetsdagar.
Jag överlever absolut över helgen. Men det är tuffare än nödvändigt liksom.
Nej, den är slut sedan några dagar tillbaks.Du har medicin kvar?
Är detta genom vårdcentral? I så fall kanske byta helt om ingen lämplig finns tillgänglig?
Men bajsNej, den är slut sedan några dagar tillbaks.
Det är öppenpsyk som har mig iom ADHD.
Att byta sånt tar lååång tid IOM att det ska skickas remisser och det är lång väntetid. Fick byta tillbaks till denna klinik då de stängde den dit jag flyttat. Det är lååångt till alla.
Det kan jag tänka mig. Jag har en gång bokat tolk i xhosa
Allt i sin ordning med andra ordGodmorgon!
Allt i sin ordning med andra ord