Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon. Ny dag som startar med ångest. Känns som om det är så mycket som ska göras och allt är bara jobbigt. Ska försöka peta i mig frukost iaf. Hundarna är glada, de har redan fått frukost och varit ut lite kort.
 
Katten sover gott mot min rumpa och snarkar :p Känns taskigt att väcka henne men jag måste köra till jobbet om 20 minuter så det börjar bli dags :cautious:
IMG_20210420_062518.webp
 
Det finns möten som kunde varit mail, och så finns det bilagor som kunde varit mail.
Blir så himla irriterad, mail som består av "Hej nu är omorganisationen klar, mer info finns bifogat". Då tänker man sig att bilagan ska vara flera sidor lång men nej, bara lite mer än en a4.
Skriv ut det i mailet dåååå :rage: Varför bilaga? :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 677
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp