Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste bara skriva en rad här för att meddela att jag har en fyraårig dotter som helt fastnade framför Vem bor här? på tv igårkväll. "Riktigt spännande det här", var omdömet, och sen följde en lång rad kommentarer om tapetval, möbler och vad som passade ihop och inte. Mitt barn är inte riktigt som andra barn. :laugh:
 
Jag måste bara skriva en rad här för att meddela att jag har en fyraårig dotter som helt fastnade framför Vem bor här? på tv igårkväll. "Riktigt spännande det här", var omdömet, och sen följde en lång rad kommentarer om tapetval, möbler och vad som passade ihop och inte. Mitt barn är inte riktigt som andra barn. :laugh:

Mycket lovande barn :up: Är hon introducerad till William Morris ännu? :D
 
Jag måste bara skriva en rad här för att meddela att jag har en fyraårig dotter som helt fastnade framför Vem bor här? på tv igårkväll. "Riktigt spännande det här", var omdömet, och sen följde en lång rad kommentarer om tapetval, möbler och vad som passade ihop och inte. Mitt barn är inte riktigt som andra barn. :laugh:

Min unge är iofs äldre än så (snart tio år) men hon har sett alla säsonger av Vem bor här och kommenterar friskt :D (Vi har numera höjt svårighetsgraden så nu kommenterar hon på engelska istället för svenska :rofl: )
 
SÅ trött på att försöka driva utveckling i min organisation. Funderar på att luta mig tillbaks och bara svara på mail framöver och säga "Det blir bra" eller "Ingen åsikt" i alla diskussioner. Undrar hur lång tid jag klarar mig innan jag får sparken. Sannolikt fram till pensionen. Risken är betydligt större att jag sviker för det inre trycket och hinner få ett utbrott inom loppet av 3 veckor :D
 
Men vad fan är det med folk. Jag orkar inte med otrevliga människor.

En frågar om vi har mjölkpapp och jag svarar nej. Hen blir då sur och vill att jag ska kolla i alla utrymmen vi har. Men jag vet att vi inte har säger jag... "Men du har ju inte ens kollat".
... Så gått runt med jubelidioten till alla utrymmen där vi förvarar saker och visat att det inte finns mjölkpapp :banghead: Borde inte ens gått runt med hen.

Mitt i det hoppar en lärare på mig och typ "Jag tänker aldrig mer jobba här!" jag undrar vad hen menar. Nej hen ska aldrig mer komma in och jobba för hen har tappat bort sitt kort och har ringt växeln hela lunchen och knackat på vår dörr hela lunchen men inte fått hjälp.
Så på något vis så var det mitt fel, och det var pga mig hen aldrig någonsin tänkte jobba här igen. :confused:

Ge mig styrka, jag är verkligen inte på humör i dag :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 672
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp