Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:cautious: Bokade en taxi via en app men den var ganska långt bort, men när det äntligen närmade sig så kom en annan taxi så jag avbokade den. Medan jag åker iväg så ser jag två andra taxibilar dyka upp! Självklart dyker de upp när jag väl fått tag på en :meh::rofl:
 
Jag tror min rygg är av. :wtf:
Varit till dietisten, jag hade gått ner lite fastän jag inte försökt. :confused: Har slarvat jättemycket. Skumt.:cautious:
Sen var jag till en butik där de säljer skor och inlägg. Fick bra hjälp att hitta skor, köpte två par och ett par ilägg. :up:
Nu ligger jag på sängen och sträcker på ryggen och slökollar tv.
 
Handlade just i närbutiken. Medan tanten bakom mig i kön hade bilen på tomgång utanför under hela sitt besök.
Igår lämnade en man bilen igång medan han handlade på apoteket, på mitt jobb. Och i söndags tankade jag medan killen vid pumpen bredvid hade sin bil igång hela tankningen. Och efterföljande korvköp.
På riktigt.

Detta gnällinlägg ligger inte i "jag stör mig"-tråden eftersom jag börjat resignera. Jag stör mig inte längre eftersom jag inser att det är jag själv som är apart som stänger av motorn när jag går in och handlar mat.
Kanske man skulle börja lämna motorn igång över natten så bilen är varm och skön på morgonen? :angel:
 
Det finns möten som kunde varit mail, och så finns det bilagor som kunde varit mail.
Blir så himla irriterad, mail som består av "Hej nu är omorganisationen klar, mer info finns bifogat". Då tänker man sig att bilagan ska vara flera sidor lång men nej, bara lite mer än en a4.
Skriv ut det i mailet dåååå :rage: Varför bilaga? :rage:
Jag har en kund vars receptionist jag ibland mailar frågor till. Hon skriver ut mailet, skriver svaret för hand, scannar in det och vidarebefordrar den scannade filen till mig :banghead:
 
:cautious: Bokade en taxi via en app men den var ganska långt bort, men när det äntligen närmade sig så kom en annan taxi så jag avbokade den. Medan jag åker iväg så ser jag två andra taxibilar dyka upp! Självklart dyker de upp när jag väl fått tag på en :meh::rofl:
De ser i datorn att det finns en bokad resa, och vissa tror att en bokad betyder att fler bokningar kommer. så de drar sig närmare.
 
Handlade just i närbutiken. Medan tanten bakom mig i kön hade bilen på tomgång utanför under hela sitt besök.
Igår lämnade en man bilen igång medan han handlade på apoteket, på mitt jobb. Och i söndags tankade jag medan killen vid pumpen bredvid hade sin bil igång hela tankningen. Och efterföljande korvköp.
På riktigt.

Detta gnällinlägg ligger inte i "jag stör mig"-tråden eftersom jag börjat resignera. Jag stör mig inte längre eftersom jag inser att det är jag själv som är apart som stänger av motorn när jag går in och handlar mat.
Kanske man skulle börja lämna motorn igång över natten så bilen är varm och skön på morgonen? :angel:

Så länge man sopsorterar är man alltid miljövänlig vet du.
 
Sitter i telefonkö till vårdguiden, stannade hemma från jobbet igår pga ont i halsen, är bra idag och skrev till chefen att jag kan jobba imorgon men han tyckte att jag skulle kolla med vårdguiden om de tycker att jag ska ta coronatest först. Hatar telefonkö. Tycker på något sätt ändå om att chefen faktiskt tar sånt här på allvar nu.
 
Jag sitter i soffan och väntar på att dottern ska komma hem från friidrotten. När hon har duschat ska vi äta kvällsmat. Vi fortsätter med pastasalladen från igår :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 680
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp