Ska iväg och städa och har lyckats förlägga ALLA mina fem hårborstar. Hur lyckas man?
Hälsa burmorna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska iväg och städa och har lyckats förlägga ALLA mina fem hårborstar. Hur lyckas man?
Jag har en kund vars receptionist jag ibland mailar frågor till. Hon skriver ut mailet, skriver svaret för hand, scannar in det och vidarebefordrar den scannade filen till migDet finns möten som kunde varit mail, och så finns det bilagor som kunde varit mail.
Blir så himla irriterad, mail som består av "Hej nu är omorganisationen klar, mer info finns bifogat". Då tänker man sig att bilagan ska vara flera sidor lång men nej, bara lite mer än en a4.
Skriv ut det i mailet dåååå Varför bilaga?
De ser i datorn att det finns en bokad resa, och vissa tror att en bokad betyder att fler bokningar kommer. så de drar sig närmare.Bokade en taxi via en app men den var ganska långt bort, men när det äntligen närmade sig så kom en annan taxi så jag avbokade den. Medan jag åker iväg så ser jag två andra taxibilar dyka upp! Självklart dyker de upp när jag väl fått tag på en
Handlade just i närbutiken. Medan tanten bakom mig i kön hade bilen på tomgång utanför under hela sitt besök.
Igår lämnade en man bilen igång medan han handlade på apoteket, på mitt jobb. Och i söndags tankade jag medan killen vid pumpen bredvid hade sin bil igång hela tankningen. Och efterföljande korvköp.
På riktigt.
Detta gnällinlägg ligger inte i "jag stör mig"-tråden eftersom jag börjat resignera. Jag stör mig inte längre eftersom jag inser att det är jag själv som är apart som stänger av motorn när jag går in och handlar mat.
Kanske man skulle börja lämna motorn igång över natten så bilen är varm och skön på morgonen?
WtfJag har en kund vars receptionist jag ibland mailar frågor till. Hon skriver ut mailet, skriver svaret för hand, scannar in det och vidarebefordrar den scannade filen till mig
Jag fick vänta ovanligt lite länge för att någon skulle plocka upp min bokning men nåja det närmade väl sig den tiden iallafall, så de får nog någon kund snart.De ser i datorn att det finns en bokad resa, och vissa tror att en bokad betyder att fler bokningar kommer. så de drar sig närmare.
Jag klarade av den för ett tag sen. Det kändes som en enorm segerJag ska alldeles strax duscha. En av dagens tråkigaste punkter
Hon behagade inte dyka upp. Vackert väder ute så hon var i trädgården hela morgonen.Hälsa burmorna!