Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Handlade just i närbutiken. Medan tanten bakom mig i kön hade bilen på tomgång utanför under hela sitt besök.
Igår lämnade en man bilen igång medan han handlade på apoteket, på mitt jobb. Och i söndags tankade jag medan killen vid pumpen bredvid hade sin bil igång hela tankningen. Och efterföljande korvköp.
På riktigt.

Detta gnällinlägg ligger inte i "jag stör mig"-tråden eftersom jag börjat resignera. Jag stör mig inte längre eftersom jag inser att det är jag själv som är apart som stänger av motorn när jag går in och handlar mat.
Kanske man skulle börja lämna motorn igång över natten så bilen är varm och skön på morgonen? :angel:

Får alltid sådan lust att flytta på sådana bilar en bit :angel:
 
Ligger i sängen, lite bitter över att inte ha gjort något vettigt idag. Eller ja, jag pratade med en vän om jobbansökningar och hon hade jättebra(!) tips på vad jag kan ha med i personligt brev osv. Ska försöka ta itu med det där, och hoppas på att faktiskt komma ihåg vad hon sa...
 
Var lite osäker på om jag verkligen hade en ankel så tog sats och drämde i den allt vad jag kunde. Den fanns och den kändes av ordentligt :up: men sen blev jag visst lite osäker på om jag kanske bara inbillat mig att den fanns så det var väl lika bra att drämma i den en gång till för säkerhets skull, allt inom loppet av 15 min🙈

Nu är jag dock oerhört medveten om att jag har en ankel och hur den kan kännas så det får väl ses som en bonus då 🙄🤣
 
Var lite osäker på om jag verkligen hade en ankel så tog sats och drämde i den allt vad jag kunde. Den fanns och den kändes av ordentligt :up: men sen blev jag visst lite osäker på om jag kanske bara inbillat mig att den fanns så det var väl lika bra att drämma i den en gång till för säkerhets skull, allt inom loppet av 15 min🙈

Nu är jag dock oerhört medveten om att jag har en ankel och hur den kan kännas så det får väl ses som en bonus då 🙄🤣
Förlåt men 😅 Det där är ju så typiskt!
 
Jag har världens gulligaste kollegor, så många gratulationer jag fått idag, var även en som gick och hämtade en Snickers och gav mig, fick en påse Dumle av en annan. Känns bra när man fyller 25 för 9:e gången. 😂😂😂😂
Grattis i efterskott!
img_20150111_131711_54c27d7f9606ee7947be39e1.jpg

:D
 
Mormors golden var en riktig sådan där backskitare -- oftast valde han en myrstack! :eek: Det var också sådär lagom roligt med den där långa pälsen de har därbak. :D

Japp, Viktor gör gärna så mot träd.

Jag undrar sa VARFOR? Hur skont kan det vara att trycka rumpan mot ett gammalt trad med riktigt knolig bark? Ibland klattrar Tate uppfor tradet/vaggen/whatever med bakbenen forst. Han som i vanliga fall inte vet att han har bakben :cautious:. Vi for en lopande konversation, "Tate, my man, vi behover ga tillbaka och borja om traningen med bakbenen."
"Uh ... mom? ... what back legs?" 🙄
 
På jobb.. redan varit här sen 05:30 för att hinna lossa och lasta vår chaufför. Som när jag lossade märkte att hen tagit med sig fel saker... Hej extrajobb igen. *suck*

Yepp ruggigt irriterad dag idag. Tror jag går ut och knäcker en redbull och tar en kaka.... får vi se om humöret infinner sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 685
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp