Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska vi se, var det en förskola du jobbade på...Samtidigt är det någon som tokknackar som en besatt på både bak och framsidan av kontoret.
Trots att det står att man ska ringa om man vill ha hjälp.
Minns inte ens om anteckningarna var digitala eller på papper.
Selektiv blindhet verkar ha spridit sig bland alla som är förknippade med detta hus.Nu ska vi se, var det en förskola du jobbade på...
Läskunnighet verkar vara en utdöende sport
Läskigt juJehovas ringde mig. Igen. Jag sa att jag är homosexuell, då på hon på. Visste väl att det skulle skrämma bort dom.
Jehovas ringde mig. Igen. Jag sa att jag är homosexuell, då på hon på. Visste väl att det skulle skrämma bort dom.
Lider med dig.PÅ RIKTIGT!! Jag är så fly förbannad på hela situation här nu.
Fick gå till arbetet bredvid och se om de hade möjlighet att hjälpa mig lossa bil + släp som kom imorses. Jag har inget truckkort, jag är inte anställd för att ens behöva vara på lagret enligt nya cheferna.
Lossade släpet sen insåg jag at ttrucken är inte tillräckligt så jag fick åka iväg till företaget bredvid och be om hjälp. Snälla som de är kom de ut och hjälpte mig lossa medans jag tog kunderna som komin... samtidigt som jag svara i telefon... samtidit som ekonomi mejlar och undrar om olika piss-saker
Ringde Vd och hen svarade inte så jag lämnade ett meddelande om att senast idag ska anställningspappren komma med deras löneförslag. Detta är något som skulle vara klart 1 mars.
Kommer inom kort om hen inte ringer upp mejla samma sak + lite annat som måste göras som de hade deadline på för 2 veckor sedan. Ja jag ha påminnt.
Jag är van efter att ha bott med en pingstkyrkovän som i det närmsta föraktade mig efter att hon fick reda på att jag var gay. Men läskigt, ja.Läskigt ju
Jag behöver inte överdriva.Du borde tillagt ateist och kommunist, det brukade jag göra när de fortfarande knackade dörr.