Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meh jag har tydligen tappat bort en anteckning som jag behöver för att starta det jag tänkte ta tag i först. Blev inte direkt mer motiverad av att jag nu plötsligt behöver leta :banghead:
Samtidigt är det någon som tokknackar som en besatt på både bak och framsidan av kontoret. :meh:
Trots att det står att man ska ringa om man vill ha hjälp.

Minns inte ens om anteckningarna var digitala eller på papper. :arghh:
 
Efter en något kaosig morgon sitter jag nu på kafé för att plugga järnet. Tänkte jag.
Förträngde det här med mens, och att jag nu måste kissa äääännu oftare än vanligt :cautious:

Så sitter nu på omysigt kafé, för litet bord för alla anteckningsblock och måste springa genom hela centrumet för att kissa IGEN. Ska argt sitta kvar, dricka upp min is-cappuccino (den var iaf sjukt god!) och sedan blir det väl helt enkelt hem igen. Jaa jaa. Ska proviantera på systemet, så det lutar åt pluggpaus på balkongen sen med något gott.
 
Det är helt värdelöst med PostNords hemleverans mellan 11-18. För det mesta kan man boka utkörning men tydligen inte Plantagen. Plus att de tog bort två varor jag särskilt beställt eftersom de inte fanns i lager, men gör det då inte möjligt att beställa! *shakes fist* Trots att jag skrivit in portkod har jag ställt upp porten om de skulle påstå att de inte har den.
 
Funderar på det här med att det känns som motgångar kommer "i klump". Mamma tror på det väldigt mycket att det verkligen är så. Lagen om alltings j-vlighet typ.
Själv försöker jag välja att tro att man blir liksom sämre rustad att hantera problem när man redan har flera att hantera. Och saker som annars skulle passera med irritation känns större.

Men ibland undrar man onekligen.
Samtidigt som man ju kunde ha betydligt värre problem 😇🙈.
 
PÅ RIKTIGT!! Jag är så fly förbannad på hela situation här nu.

Fick gå till arbetet bredvid och se om de hade möjlighet att hjälpa mig lossa bil + släp som kom imorses. Jag har inget truckkort, jag är inte anställd för att ens behöva vara på lagret enligt nya cheferna.
Lossade släpet sen insåg jag at ttrucken är inte tillräckligt så jag fick åka iväg till företaget bredvid och be om hjälp. Snälla som de är kom de ut och hjälpte mig lossa medans jag tog kunderna som komin... samtidigt som jag svara i telefon... samtidit som ekonomi mejlar och undrar om olika piss-saker

Ringde Vd och hen svarade inte så jag lämnade ett meddelande om att senast idag ska anställningspappren komma med deras löneförslag. Detta är något som skulle vara klart 1 mars.

Kommer inom kort om hen inte ringer upp mejla samma sak + lite annat som måste göras som de hade deadline på för 2 veckor sedan. Ja jag ha påminnt.

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

176ddb90f891784dd200d6233959376d.jpg
 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Min läkare ringde nyss (jättetrevlig jag har stort förtroende för honom) och bara aj, aj, aj Diabetikern jag hör du stressa du ska ta det lugnt du mår bra av det :rofl:

Han pratar med lite bruten svenska och jag ska lämna lite prover så kontakt i nästa vecka igen. Men så svarade han efter att jag sagt Välkommen till *********** du pratar med diabetikern
 
PÅ RIKTIGT!! Jag är så fly förbannad på hela situation här nu.

Fick gå till arbetet bredvid och se om de hade möjlighet att hjälpa mig lossa bil + släp som kom imorses. Jag har inget truckkort, jag är inte anställd för att ens behöva vara på lagret enligt nya cheferna.
Lossade släpet sen insåg jag at ttrucken är inte tillräckligt så jag fick åka iväg till företaget bredvid och be om hjälp. Snälla som de är kom de ut och hjälpte mig lossa medans jag tog kunderna som komin... samtidigt som jag svara i telefon... samtidit som ekonomi mejlar och undrar om olika piss-saker

Ringde Vd och hen svarade inte så jag lämnade ett meddelande om att senast idag ska anställningspappren komma med deras löneförslag. Detta är något som skulle vara klart 1 mars.

Kommer inom kort om hen inte ringer upp mejla samma sak + lite annat som måste göras som de hade deadline på för 2 veckor sedan. Ja jag ha påminnt.

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

176ddb90f891784dd200d6233959376d.jpg
Lider med dig.
Jag är på väg till jobbet nu. Inte överlycklig hur saker funkar där heller.
Till exempel att semesterplan som enligt atta direktiv och avtal ska vara ute 31 mars inte är i närheten av klar..
Dock har vi i alla fall inga släp att lossa 😇.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 686
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp