Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska resa mig ur soffan och knalla ut med våfflan innan det är dags för städhus. Borde föörsöka hinna röja runt i lägenheten också - det kommer en snubbe i eftermiddag och ska mäta mina fönster, men av någon anledning står det en massa plantor där. :confused:
 
Sitter på en sten i hagen och försöker inhämta lugn av naturen och hästarna. Tyvärr går det sådär..

received_874209810102838.webp
 
Dricker te, lyssnar på musik och skriver på en jobbansökan. Känner att mitt personliga brev blir SÅ mycket bättre nu när vännen gett tips på hur jag kan skriva. Den gamla versionen som jag utgick från känns rent klumpig och konstig i jämförelse :banana:

Nu har jag liten mental paus för att fixa till det sista bara, men nu känns det åtminstone som om jag börjar komma någonvart.
 
Jag undrar sa VARFOR? Hur skont kan det vara att trycka rumpan mot ett gammalt trad med riktigt knolig bark? Ibland klattrar Tate uppfor tradet/vaggen/whatever med bakbenen forst. Han som i vanliga fall inte vet att han har bakben :cautious:. Vi for en lopande konversation, "Tate, my man, vi behover ga tillbaka och borja om traningen med bakbenen."
"Uh ... mom? ... what back legs?" 🙄
Haha ja varför liksom? Och det här med att backa upp mot ett staket och bajsa så det ska bli extra svårt att plocka upp för det trillar igenom och hamnar på andra sidan staketet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 685
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp