Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Årets löneökning 102 kronor
Men är det att de verkligen "ghostat" eller inte svarar förrän hela urvalsprocessen klar (om någon annan fick jobbet)?ok väntar på tredje arbetsgivaren som ska ringa mig ang jobb.
hoppas att denna inte sviker mig och gostar mig.
Per månadPer timme?
De lovar att de ska ringa mig dag X på tid Y men gör inte det.Men är det att de verkligen "ghostat" eller inte svarar förrän hela urvalsprocessen klar (om någon annan fick jobbet)?
Sitter och tittar på sonens nyinköpta vårskor och funderar på om jag ska in till stan idag eller imorgon. Min man lyckades komma hem med en sko i stl 34 och en i stl 35
Haha ja varför liksom? Och det här med att backa upp mot ett staket och bajsa så det ska bli extra svårt att plocka upp för det trillar igenom och hamnar på andra sidan staketet.Jag undrar sa VARFOR? Hur skont kan det vara att trycka rumpan mot ett gammalt trad med riktigt knolig bark? Ibland klattrar Tate uppfor tradet/vaggen/whatever med bakbenen forst. Han som i vanliga fall inte vet att han har bakben . Vi for en lopande konversation, "Tate, my man, vi behover ga tillbaka och borja om traningen med bakbenen."
"Uh ... mom? ... what back legs?"