Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska resa mig ur soffan och knalla ut med våfflan innan det är dags för städhus. Borde föörsöka hinna röja runt i lägenheten också - det kommer en snubbe i eftermiddag och ska mäta mina fönster, men av någon anledning står det en massa plantor där. :confused:

Sitter på en sten i hagen och försöker inhämta lugn av naturen och hästarna. Tyvärr går det sådär..

received_874209810102838.webp

Dricker te, lyssnar på musik och skriver på en jobbansökan. Känner att mitt personliga brev blir SÅ mycket bättre nu när vännen gett tips på hur jag kan skriva. Den gamla versionen som jag utgick från känns rent klumpig och konstig i jämförelse :banana:

Nu har jag liten mental paus för att fixa till det sista bara, men nu känns det åtminstone som om jag börjar komma någonvart.

Jag undrar sa VARFOR? Hur skont kan det vara att trycka rumpan mot ett gammalt trad med riktigt knolig bark? Ibland klattrar Tate uppfor tradet/vaggen/whatever med bakbenen forst. Han som i vanliga fall inte vet att han har bakben :cautious:. Vi for en lopande konversation, "Tate, my man, vi behover ga tillbaka och borja om traningen med bakbenen."
"Uh ... mom? ... what back legs?" 🙄
Haha ja varför liksom? Och det här med att backa upp mot ett staket och bajsa så det ska bli extra svårt att plocka upp för det trillar igenom och hamnar på andra sidan staketet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 532
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka