Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär nu är drivbänken med växtbelysning ihopsatt. Måste klistra fast den med dubbelsidig tejp på fönsterbrädet i köket så allt inte ramlar ner - den ryms med en cm över kanten.

Förhoppningsvis blir det färska kryddväxter hela vintern. Gissar att en bättre och billigare modell kommer lanseras under hösten, för det händer alltid mig :meh:
 
Shit. Min vårdcentral ringde nu på eftermiddagen. Samtalet bröt när jag försökte svara. Det går inte att ringa upp för då kommer man bara till en telefonsvarare med information.

Kan bara komma på en enda anledning till at de skulle söka mig och de är att jag ska få vaccin.
Med lite tur försöker de imorgon igen.
 
Grattis på födelsedagen @TheRedLightning!

Volvo-Tractor-Unit-Lorry-Novelty-Birthday-Cake-Fruit-Poole-Dorset.jpg
 
Förlåt för klagomål, men vilken skitdag! Jag hade ställt klockan på tidigt men försov mig och vaknade med spänningshuvudvärk. Kände mig helt apatisk och kunde inte förmå mig att sätta igång med jobb trots (eller kanske på grund av) massor att göra. Istället gick jag ut på promenad med hundarna och mådde lite bättre efter det.

Jag kom igång med jobbet genom att köpslå med mig själv. Om jag jobbade på av bara attan så skulle jag få gå ut i trädgården och pyssla, sitta och mysa med hundarna i solen och grilla till kvällsmat. Precis när jag hade kommit ut så kom sambon hem bara för att helt hysteriskt börja städa altanen! :rage::rage::rage: Sedan blev inte grillen varm pga något jäkla skitkol, utan stannade vid 125 grader. Nu sitter jag ute och fryser, superhungrig, medan maten tillagas på fesljumsvarm grill samtidigt som jag är mäktigt sur på sambon och resten av världen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 680
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp