Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan.Misstänker att hennes pass inte har den lilla vertikal-libellen så att du kan mäta uppåt
Ja, den buktar liteMen en pinne har väl samma vinkel längs hela? Eller buktar den?
Hoppsan.
Har aldrig stött på ett vatten pass som inte klarar både vägrätt och lodrätt. Därav min förvåning.
@MJLee - dags att köpa ett bättre pass
Ja, den buktar lite
Hmm, får kolla om mitt kan mäta vertikalt också, trodde inte man kunde göra det. Men den är lite sned längst upp men där sitter den som berget så jag måste stå längst ner och knacka och där är den rak.
Beklagar sorgen Kul du får hem fiskarna dock! Bilden i inlägget efter detta, den fisken är riktigt läckerPå en uppnot får jag nog mina mycket efterlängtade akvariefiskar till sist. En bekant ska besöka landets typ bästa fiskaffär imorgon och har erbjudit sig att handla åt mig. Typ. Jag skickar mess till affären med spec om vad jag vill ha så tar han med fiskarna hem.
Släpp att den inte är perfekt. Njut istället av vädret och balkongen
Praktiskt taget allt hos mig är snett och vint men det är ok, det gör det hela mer levande
Tack. Det känns som om världen har mindre syre.Beklagar sorgen Kul du får hem fiskarna dock! Bilden i inlägget efter detta, den fisken är riktigt läcker
Jag beklagar förlusten
Åh! Känner med dig! Beklagar!
Beklagar förlusten
Beklagar sorgen
Min lilla fina.
Tips till @MJLee och alla som kan behöva vattenpass någon gång - det finns appar för det! Använde själv en när jag monterade ihop en vagn, den funkade perfekt faktisktMisstänker att hennes pass inte har den lilla vertikal-libellen så att du kan mäta uppåt
Mormors golden var en riktig sådan där backskitare -- oftast valde han en myrstack! Det var också sådär lagom roligt med den där långa pälsen de har därbak.Ar det nagon har som har en hund som backar upp mot ett trad, en vagg eller vad som finns tillgangligt nar han ska bajsa? Livet ar riktigt svart nar vi ar i Arizona ... dar ar de flesta vaxter stickiga kaktusar.