Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
1618860210725.webp
 
Men en pinne har väl samma vinkel längs hela? :confused: Eller buktar den?
Ja, den buktar lite
Hoppsan.
Har aldrig stött på ett vatten pass som inte klarar både vägrätt och lodrätt. Därav min förvåning.
@MJLee - dags att köpa ett bättre pass :up:

Hmm, får kolla om mitt kan mäta vertikalt också, trodde inte man kunde göra det. Men den är lite sned längst upp men där sitter den som berget så jag måste stå längst ner och knacka och där är den rak.
 
Ja, den buktar lite


Hmm, får kolla om mitt kan mäta vertikalt också, trodde inte man kunde göra det. Men den är lite sned längst upp men där sitter den som berget så jag måste stå längst ner och knacka och där är den rak.

Släpp att den inte är perfekt. Njut istället av vädret och balkongen :love:

Praktiskt taget allt hos mig är snett och vint men det är ok, det gör det hela mer levande :)
 
På en uppnot får jag nog mina mycket efterlängtade akvariefiskar till sist. En bekant ska besöka landets typ bästa fiskaffär imorgon och har erbjudit sig att handla åt mig. Typ. :heart Jag skickar mess till affären med spec om vad jag vill ha så tar han med fiskarna hem.
Beklagar sorgen :( Kul du får hem fiskarna dock! Bilden i inlägget efter detta, den fisken är riktigt läcker :love:
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
Hemma igen från jobb och avrundar dagen.
Glömde matlåda i kylen så fick äta när jag kom hem igen. Lyckades då ställa tallriken halvvägs utanför borden så den föll i golvet när jag skulle lägga över mat från lådan. Fått från jobb pga "dom var rosa.", så ingen större förlust. Har fler i skåpet.
 
Har inte jobbat idag, ändå var jag så trött att det blev en 2 timmar lång tupplur i soffan på eftermiddagen. Hade visst vaknat till och sagt till killen jag träffar att jag skulle hämta en kopp te, sedan flyttat mig lite och somnat om :cautious: Har ändå ätit bra idag, samt kunnat träna lite lätt, suttit en lång stund i bastu och stretchat. Känns bra att faktiskt orka ta hand om sig lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 667
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
371
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp