En snabbt åldrande befolkning med en stagnerande ekonomi med få födslarOch hur är det i Japan då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En snabbt åldrande befolkning med en stagnerande ekonomi med få födslarOch hur är det i Japan då?
Åh! Känner med dig! Beklagar!Har ingen terrier på foten.
Fö funderar jag på varför man inte får slänga jord och växter i de bruna påsarna för matavfall.
Fö funderar jag på varför man inte får slänga jord och växter i de bruna påsarna för matavfall.
Köp ett vattenpass! Kostar en dryg hundring
Blev så arg på blomsterpålen att jag stoppade två damer som gick förbi och bad dem se var den var sned. De såg ganska förvånade ut men kollade snällt och jag knackade. Så nu är den förhoppningsvis lite mer rak. Får kolla igen från busshållplatsen.
Gav dem iaf ett samtalsämne
Köp ett vattenpass! Kostar en dryg hundring
I N G E N stegeJag har ett, men pålen är vertikal från balkongtak till golv så ett vattenpass fungerar inte. Och det är längst upp som den är sned men det är längst ner jag behöver knacka för att göra den rak. Att balansera längst upp på en stege med vattenpass och hammare är kanske inte det smartaste jag kan göra.
Låter som att det är dags att acceptera snedheten nu, gör den lite mer sned så ser det ut som det är meningen.Jag har ett, men pålen är vertikal från balkongtak till golv så ett vattenpass fungerar inte. Och det är längst upp som den är sned men det är längst ner jag behöver knacka för att göra den rak. Att balansera längst upp på en stege med vattenpass och hammare är kanske inte det smartaste jag kan göra.
Men en pinne har väl samma vinkel längs hela? Eller buktar den?
Blev så arg på blomsterpålen att jag stoppade två damer som gick förbi och bad dem se var den var sned. De såg ganska förvånade ut men kollade snällt och jag knackade. Så nu är den förhoppningsvis lite mer rak. Får kolla igen från busshållplatsen.
Gav dem iaf ett samtalsämne
Beklagar förlustenHar ingen terrier på foten.
Misstänker att hennes pass inte har den lilla vertikal-libellen så att du kan mäta uppåtMen en pinne har väl samma vinkel längs hela? Eller buktar den?
Beklagar sorgenHar ingen terrier på foten.