Flängt fram och tillbaks på jobbet men nu är jag plats. Funderar allvarligt på om jag ska ta en kortdag idag och åka ut till stallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag fick höra att de hade minsann familj och därför behövde vara lediga lyckades jag ett år få ur mig att det var ju jag som inte familj som behövde ledigt så jag kunde träffa någon att bilda familj med.Jag har alltid tänkt att ta striden men så mesar jag mig sedan när det väl gäller. Men i år då
Jag har inga problem att backa om de andra har några storartade planer och jag planerar att göra ingenting, bara flytta semesterdag. Men nu har det blivit så att jag flyttar mig jämt.
När jag fick höra att de hade minsann familj och därför behövde vara lediga lyckades jag ett år få ur mig att det var ju jag som inte familj som behövde ledigt så jag kunde träffa någon att bilda familj med.
Det är en tvättmaskin och torktumlare i ett, och det är ett av de få programmen som inkluderar torkFyra timmar?! Du vet om att man kan förkorta programmen va?
Min fetning:Har semesterkrigat (nåja, de närmsta kollegorna som jag behöver få min semester att klaffa med för att bemanningen ska funka var ändå faktiskt väldigt förstående)
Inte så mycket krig alltså. Kom inte heller fram till jättemycket och en annan kollega vars anställning skulle ta slut i juni har precis fått förlängt till sista augusti. Hen har inte hunnit tänka än så vi sa att hen skulle få tid på sig att fundera.
Inget av detta hade varit ett problem om chefen hade varit vettig och varit med i semesterplaneringen, men hen vägrar pga "jag har för bra betalt för sånt" Så ny diskussion någon gång innan fredag för då måste jag presentera lösningen för chefen... Egentligen är det hens jobb att bestämma semestrar om vi kollegor krockar på det här viset, men men...
Puh. Frustrerande men jag är på bra humör pga sol och annalkande ridlektion så det rann av relativt lätt.