Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan man iallafall göra hemifrån! Bara att fantisera att man går till utställningen Corona säkert!Utställningen som ska vara den här veckan kommer nu ha en fantasipaviljong, en fantasipodcast som man kan föreställa sig att man lyssnar på, och det kommer finnas tre fantasikameror som de ska spela in en fantasi tv inspelning med.
Hjälp
Tänk om man kunde fantasijobba ocksåDet kan man iallafall göra hemifrån! Bara att fantisera att man går till utställningen Corona säkert!
Tänk om man kunde fantasijobba också
Var söker man? Jag slutar ju på mitt jobb på fredagTänk om man kunde fantasijobba också
Utställningen som ska vara den här veckan kommer nu ha en fantasipaviljong, en fantasipodcast som man kan föreställa sig att man lyssnar på, och det kommer finnas tre fantasikameror som de ska spela in en fantasi tv inspelning med.
Hjälp
Så en fantasipublik kommer titta/lyssna?
Välkommen hem till södra norrland...Jag muttrar over pollen har i Oregon ... men det ar ingenting mot hur det var i South Carolina ...
Tall pollen
Sa har sag det ut pa farmen dagen efter bilen var tvattad Visa bifogad fil 66625
Och här någonstans förstod jag att det inte var dina egna armar som @Iamia menade utan dom på korköppnaren. Funderade hur mycket det skulle kunna påverka??Wohoo för youtube! Jag försökte sätta fast skruven längst ner och den var ostadig och kunde inte 'träs på' näh @Iamia jag hade faktiskt armarna ute. Efter youtube instruktionerna visade sig att man skulle skruva handtaget ner i korken och sedan använda armarna för att få upp den. Hällde i och sparade resten som iskuber. Umm, hur använder man skor för att få upp en kork? Jag har hört om officerare som slog av korken på champagne med sin saber (hur man vågade dricka den efteråt förstår jag inte).
Nu är bara frågan, jag har satt in den i ugnen på låg temperatur (125) för att få ett riktigt långkok, istället för att köra den på spisen. Frågan är bara hur långt Det ska i champinjoner och sidfläsk när det är 20 minuter kvar men tänker att de bör läggas i tidigare. Förhoppningsvis har vinsmaken hunnit koka bort vid det laget. Jag är fortfarande lite skeptisk mot rött vin i fläskgryta men följer receptet eftersom det är första gången.
Välkommen hem till södra norrland...
<snip>
Har planerat en "färg-skattjakt" (inomhus) till barnen på jobbet imorgon ! Väldigt enkel idé, men jag tror att de kommer att tycka om det !
<snip>
Denna. Supersimpel. Jag jobbar med 1- och 2-åringar så det borde bli lagom svårt för dem....Tell me more om din "farg skattjakt". Det borde bli kul for Camilla.