Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har läst barnets pappas journal. PSA-provet är visserligen över gränsen för att undersökas för att utesluta cancer men det är inte högt per se. Undersökningen på vårdcentralen gav inga fynd vid palpation.

Så det är nog ingen superpanik men det är ju bra om han städar upp på gården i någon form av döds-ångest, Win-Win liksom.

(Ja jag låter hård.)
 
Har läst barnets pappas journal. PSA-provet är visserligen över gränsen för att undersökas för att utesluta cancer men det är inte högt per se. Undersökningen på vårdcentralen gav inga fynd vid palpation.

Så det är nog ingen superpanik men det är ju bra om han städar upp på gården i någon form av döds-ångest, Win-Win liksom.

(Ja jag låter hård.)

Fattar din frustration men du skriver väldigt utlämnande om din sambo/exsambo.
 
Efter ha sovit som en kratta natten innan ( åldersnoja?) så har jag fått dragits med huvudvärk hela dagen lång ... Mindre lyckat på en mer eller mindre högljud förskola 🙄💩 Men fem i tre så stämplade jag ut och åkte hem.

Sambon ville åka en lång tur med bilen och spana på fåglar, hmpft åkte med som sovande sällskap 😂🤦🏻‍♀️ Eller Ja första timmen var jag vaken ... Nej får nog bli en dusch och sen hopp i säng. Och jag kommer aldrig bli vuxen trots att jag fyller jämt om ett par dagar 😂😂😂 Tänker fortsätta vara en trotsig unge 🥳
 
Får jag bjuda på ännu en spännande förveckling mellan mig och Words stavningskoll....? Lite hipp som happ börjar den rödmarkera hundraprocentigt rättstavade ord. Men det är de såklart inte....om stavningskollen helt plötsligt har bytt till att kolla mot danska i stället för svenska..... O_o:D
 
Herregud, jag skrämde nästan livet ur mig själv. Skulle föra över några bilder från helgen från kamerans minneskort till datorn, där fanns några bilder som jag verkligen tyckte om. MEN så verkade det först som att jag raderade dem från minneskortet istället för att föra över dem till datorn. Alltså, jag letade och letade, svor högljutt och till sist upptäckte jag att de bara hade hamnat på helt annat ställe. Såg till att snabbt spara dem på rätt ställe, sedan stänga av datorn och gå en promenad med hundarna för att varva ner. Jösses alltså. Jag hoppas att jag aldrig mer gör sådär igen.
 
Diskat kattfontänen. Det är alltid lite läskigt eftersom den är av keramik och med smala och vassa 'näbbar' där vattnet rinner så skulle vara lätt att slå av en. Sedan bära tillbaka den och sätta ihop och försöka att inte snubbla, eller slå sönder den på annat sätt :nailbiting:

Nåja nu är den fin, ren och diskad och vattnet porlar stilla. Vet inte hur mycket Megara faktiskt dricker. Nivån har gått ner rejält men det avdunstar också. Eftersom den håller 2.5 liter ungefär är det svårt att bedöma exakt hur mycket hon dricker.
 
Missade Masterchef Australien tidigare ikväll så kollar reprisen nu. Med kurrande katt som trampar på min mage (med vassa klor, aj :crazy:).
Han fick springa av sig ute tjugo minuter nyligen, egentligen ville han vara ute mer, men det klarar inte husse och jag än.
Imorgon ska vi pyssla ute på gården så då får han vara med :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 400
· Visningar
39 171
Senast: Catsu
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp