Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aj aj aj.
Provtagning idag. Njurmottagningen har beordrat att jag i fortsättningen ska ta blodprov på handryggen för att skona kärlen inför dialys. Helvete vad ont det gör! Dessutom misslyckades de med första handen och jag har nu en rejäl utgjutning där som trycker på nån nerv så jag tappat känseln i lillfinger och ringfinger.
Det är synd om mig! :arghh:

Roligare är att jag åkte in till affären efteråt och hittade färsk kyckling för 20 kr/kg. Så jag köpte två. Har nu 13 paket med styckad kyckling att stoppa i frysen :up:
Många luncher blir det
 
Aj aj aj.
Provtagning idag. Njurmottagningen har beordrat att jag i fortsättningen ska ta blodprov på handryggen för att skona kärlen inför dialys. Helvete vad ont det gör! Dessutom misslyckades de med första handen och jag har nu en rejäl utgjutning där som trycker på nån nerv så jag tappat känseln i lillfinger och ringfinger.
Det är synd om mig! :arghh:

Roligare är att jag åkte in till affären efteråt och hittade färsk kyckling för 20 kr/kg. Så jag köpte två. Har nu 13 paket med styckad kyckling att stoppa i frysen :up:
Många luncher blir det
Eller rättare sagt, bra med kycklingen. Aj till provtagningen
 
Vi har haft ett - minst sagt - "flaxigt" bredband ikväll. Det närmsta jag kan komma att det är (har varit?) något fel är att det stod på Telias sida att ett fåtal användare med bredband via mobilnätet kan ha problem med att surfa. Tekniker arbetar...bla, bla, bla.... Men nu verkar det (ta i trä) ha löst sig.... :)
Ah, det förklarar mitt bredband i lördags! :idea::up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 386
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp