TrädgårdsavfallEldar sopor eller trädgårdsavfall? Det förstnämnda är inte tillåtet på egen hand...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TrädgårdsavfallEldar sopor eller trädgårdsavfall? Det förstnämnda är inte tillåtet på egen hand...
Eller rättare sagt, bra med kycklingen. Aj till provtagningenAj aj aj.
Provtagning idag. Njurmottagningen har beordrat att jag i fortsättningen ska ta blodprov på handryggen för att skona kärlen inför dialys. Helvete vad ont det gör! Dessutom misslyckades de med första handen och jag har nu en rejäl utgjutning där som trycker på nån nerv så jag tappat känseln i lillfinger och ringfinger.
Det är synd om mig!
Roligare är att jag åkte in till affären efteråt och hittade färsk kyckling för 20 kr/kg. Så jag köpte två. Har nu 13 paket med styckad kyckling att stoppa i frysen
Många luncher blir det
Då är vi två..Ångest-dag där jag mest vill avsluta min prenumeration på att vara vuxen.
Allmänt överväldigad av grejer på jobbet, pensionsmöte etc etc.
Orkar icke!!
Dock får man dricka rödvin som vuxen, så det är ju fint iaf.
Ah, det förklarar mitt bredband i lördags!Vi har haft ett - minst sagt - "flaxigt" bredband ikväll. Det närmsta jag kan komma att det är (har varit?) något fel är att det stod på Telias sida att ett fåtal användare med bredband via mobilnätet kan ha problem med att surfa. Tekniker arbetar...bla, bla, bla.... Men nu verkar det (ta i trä) ha löst sig....