Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sa till sambon innan vi la oss igår att han inte skulle glömma sin matlåda i micron....Ändå glömdes den bort så han inte hade någon lunch med sig till maskin imorse. Himla passande att han just nu har den välförtjänta lyxen att köra 5 min bort så jag kunde åka och lämna mat åt honom
🥰
.

Är jag den enda som inte hade åkt dit för att lämna maten? :devil: :p
 
Mina arbetsdagar är också alltid zoomfria, har aldrig ens använt zoom nånsin 😅 Samma med teams. Har skypemöte varje måndagmorgon däremot :D Har jobbat hemifrån i 4,5 år.
Mina arbetsdagar är alltid zoomfria arbetsdagar :D har dock ett teams möte i veckan

Lyckostar som har så få digitala möten. Jag gör inget annat än har möten. Igår hade jag fyra möten omfattande sammanlagt sex timmar, och det är tyvärr så det ser ut mest.
 
Varför är det min uppgift att lösa att skolan skaffar Swish? Jag fattar inte. :banghead: Skolans bank ville ha något kodord och sånt för att jag skulle få prata med dem om bankgrejer (såklart). Jag har inte den koden. Så nu försöker jag få fatt i den.
Sen då? Sen borde det vara IT som fixar resten, men nope även det ska jag fixa. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 386
· Visningar
38 861
Senast: cambodia
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp