Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från vatten rehab/jympa. Idag var det riktigt jobbigt, pulsen gick upp ordentligt och det kändes. Skönt :love: Mitt lilla redskap för att stärka magmuskler har kommit så förhoppningsvis kan min sladdriga bål bli liiiite stabilare. Den var bäst i något test så vi får se om det är en bluff eller inte.

Hittade inte katten tills jag råkade se kattsängen hon aldrig nedlåtit sig att gå nära och där låg hon och gonade sig. Hade tänkt ge bort den efter mer än ett år utan att hon använt den en gång. Katter!
 
Strålande sol, och vi hade ett gäng glada barn som fick välja mellan skogen eller lekparken 😅 Självklart ville de till lekparken 😂

Så en förmiddag ute i solen och nu sitter jag i solen igen fast hemma. Druckit kaffe, dragit igång tvättmaskinen och borde plantera om lite blommor 😅 men njuter nog en stund till först 💃
 
Hahaha! 😂 Ptja han hade ju kunnat åka förbi macken så inga problem men vad gör man inte för den man älskar ❤, gissa om han var tacksam! 🥰. Sen tycker ju jag det är roligt när han är hemomkring och göra en avstickare till maskin och honom 😉😁.

Aha, jag hade inte rört mig en millimeter hur mycket jag än älskar någon :p Framförallt inte om jag varit duttande nog genom att påminna om det :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
38 861
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp