Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dumpar ?Vad gör en med en sambo som inte vill ta tag i sina psykiska problem?
Hade jag tjatat utan att ngt blir gjort och det verkligen sabbar vår relation skulle jag nog säga att antingen följer jag med dig till läkaren nu eller så vet jag inte om jag orkar mer. Det påverkar ju inte bara sambon om hen inte gör ngt.Vad gör en med en sambo som inte vill ta tag i sina psykiska problem?
Det är fruktansvärt!Jag vaknade i natt av att jag på ngt vis fastnat med ena lillfingernageln i täcket och ryckte till så att den vändes åt fel håll och lossnade lite från fingret. SÅ ONT! Det gick inte direkt att somna om med den adrenalinen..
Nu dunkar fingerhelvetet. Så jag sitter med fingret i en äggkopp med desinfektionsmedel. Höll på att spilla ut den över datorn. Hade kunnat bli en repris på Sony Vaio vs pizzasalladspad 0-1 med dödlig utgång.
Tack! Ja, skönt är det inte. Glad att jag inte ska träna häst imorgon!Det är fruktansvärt!
Hände mig en gång när jag red och skulle ta ett mantag. Blödde som en gris. Efter det har jag alltid korta naglar.
Lider med dig! ❤