Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad gör en med en sambo som inte vill ta tag i sina psykiska problem? :banghead:
Hade jag tjatat utan att ngt blir gjort och det verkligen sabbar vår relation skulle jag nog säga att antingen följer jag med dig till läkaren nu eller så vet jag inte om jag orkar mer. Det påverkar ju inte bara sambon om hen inte gör ngt.

Givetvis vill man stötta och kan göra det om man orkar. Men det får ju inte bli på din bekostnad om du känner att det blir för mkt.

Hoppas det löser sig för er båda!
 
Jag vaknade i natt av att jag på ngt vis fastnat med ena lillfingernageln i täcket och ryckte till så att den vändes åt fel håll och lossnade lite från fingret. SÅ ONT! Det gick inte direkt att somna om med den adrenalinen..
Nu dunkar fingerhelvetet. Så jag sitter med fingret i en äggkopp med desinfektionsmedel. Höll på att spilla ut den över datorn. Hade kunnat bli en repris på Sony Vaio vs pizzasalladspad 0-1 med dödlig utgång. :nailbiting:
 
Jag vaknade i natt av att jag på ngt vis fastnat med ena lillfingernageln i täcket och ryckte till så att den vändes åt fel håll och lossnade lite från fingret. SÅ ONT! Det gick inte direkt att somna om med den adrenalinen..
Nu dunkar fingerhelvetet. Så jag sitter med fingret i en äggkopp med desinfektionsmedel. Höll på att spilla ut den över datorn. Hade kunnat bli en repris på Sony Vaio vs pizzasalladspad 0-1 med dödlig utgång. :nailbiting:
Det är fruktansvärt!
Hände mig en gång när jag red och skulle ta ett mantag. Blödde som en gris. Efter det har jag alltid korta naglar.
Lider med dig! ❤
 
Det är fruktansvärt!
Hände mig en gång när jag red och skulle ta ett mantag. Blödde som en gris. Efter det har jag alltid korta naglar.
Lider med dig! ❤
Tack! Ja, skönt är det inte. Glad att jag inte ska träna häst imorgon!
Jag får börja sova med Lovikavantar helt enkelt. 😅
Har någon gång lyckats klösa mig i ansiktet också. Smått oklädsamt men inte lika ont iaf.
 
Sömnlöst. Haft en bra dag, så borde vara trött, men ändå inte. Tror det är pga tankarna om katten som blev påkörd. Sambon och jag säger båda "tänk om..." och ältar och har dåligt samvete.
Kvarvarande kisse får inte gå ut själv (än), men var nyss med ut när hunden fick kissa. Katten passade på att jaga lite löv och klättra i ett träd.

Lekte lite med honom när vi kom in och gav en boll med lite torrfoder i. Förut har han och syrran alltid lekt på kvällarna så man trott de skulle rasera huset :heart :(.
 
Camilla har en "sleep over" har igen. Pa Onsdag fyller lillebror, Nalle, 2 ar och han ska firas i morgon. Hemma stadar de och har har vi nu astadkommit tartbottnar och aven en uppsattning som inte innehaller agg till sondottern som ar allergisk.
I morgon ska Camilla och jag gora tartor av sockerkakorna ... det blir nog jordgubbs"nagonting" mellan lagren och gradde, bar, och m&ms som decoration. Det har ar verkligen inte min "forte" men nu har jag gjort tva upplagor av varje tartbotten. Den forsta var det bara att slanga.:cautious: Det ar inte klokt vad man gor for sina barnbarn.
 
Nej ni måste ta tag i och se till att lilla kontorsrummet/sovrummet blir beboligt. Vi måste ha skilda sovrum innan jag blir knäpp. Inatt fick jag flytta ut på soffan och de är ingen hit alls då man sover som en kratta.

Undra om hyresbolaget går med på att vi målar om där inne. Ser förskräckligt ut med alla hål överallt plus att någon roat sig med att tappa typ dricka eller liknande på väggen ...
 
Förstår inte vad jag gjort för att bara förtjäna karatehästar 😂🤷🏻‍♀️ va fasiken nu har Trulis lärt Palle hur man gör 🤦🏻‍♀️
02D71779-8853-438D-9EA4-50014339B6F9.webp
 
Meh, jag kan ju inte alls göra färdigt som jag hade tänkt, den ena kursen släpper material enl schema, inte allt på gång. Attans. Men jag får göra det jag kan iaf. Och sen måste jag nog jobba lite också, ska skriva den där journalen om det röriga mötet så att jag inte ligger efter något. Måste också forska lite i vad habiliteringen förväntas göra för en person och så behöver jag prata med socialpsykiatrin men jag misstänker att de inte är tillgängliga per telefon idag, konstiga människor :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 416
· Visningar
39 776
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp