Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde tofsar till påskriset. 🙂
20210321_135616.webp
 
Har förlorat min förlovningsring i tre dygn men nu har den hittat tillbaks till mig. Fästmannen lyckades tappa sin i vattnet i somras och hans vän dom är attackdykare fick dyka efter den.

Tror vi bör skaffa drulle..
Kan va bra att ha smyckeförsäkring om inte annat? Har vi och det är ju bra eftersom sambon tappat bort sin förlovningsring i skogen....
 
Kan va bra att ha smyckeförsäkring om inte annat? Har vi och det är ju bra eftersom sambon tappat bort sin förlovningsring i skogen....

Bra tips, visste inte att det fanns specifikt för smycken! Är ju så lätt hänt tänker jag, mamma har lyckats kasta av sin när hon skrapade rutan utan vantar. Jag brukar ta av min när jag behöver jobba med händerna, ibland när jag tvättar händerna osv. Och så är de ju så satans små att har de väl hamnat någonstans så kan det vara helt omöjligt att hitta dem.
 
Bra tips, visste inte att det fanns specifikt för smycken! Är ju så lätt hänt tänker jag, mamma har lyckats kasta av sin när hon skrapade rutan utan vantar. Jag brukar ta av min när jag behöver jobba med händerna, inbland när jag tvättar händerna osv. Och så är de ju så satans små att har de väl hamnat någonstans så kan det vara helt omöjligt att hitta dem.
Ja det är verkligen lätt hänt. Blev erbjudna försäkring när vi köpta ringarna på Guldfynd, annars hade jag inte vetat om det heller :p .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 410
· Visningar
39 560
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp