Vad gör vi del CXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borstade katten nyss (med efterföljande dammsugning ...). Visst är det härligt med vår, men seriöst :wtf:

2B730153-0925-4838-A532-41C7CC854B21.webp
 
Börjat skriva inlämning nr 3.

Pratat med polisen om huset (och försökt minnas barnets personnummer i huvudet) och kollat av att barnets pappa kan ta hand om barnet tills imorgon. Nu liten paus innan jag fortsätter läsa akademisk filosofisk text på engelska. Emellanåt är jag lite sugen på att hoppa av (extrakursen, inte programmet) men jag ska inte. Nu dök det tex upp en filosofi med en teori vi diskuterat på mitt program, mkt behändigt.
 
Börjat skriva inlämning nr 3.

Pratat med polisen om huset (och försökt minnas barnets personnummer i huvudet) och kollat av att barnets pappa kan ta hand om barnet tills imorgon. Nu liten paus innan jag fortsätter läsa akademisk filosofisk text på engelska. Emellanåt är jag lite sugen på att hoppa av (extrakursen, inte programmet) men jag ska inte. Nu dök det tex upp en filosofi med en teori vi diskuterat på mitt program, mkt behändigt.
Huset? Polisen?
 
Något inspirerad av tråden om hästböcker här började jag läsa en bok tidigare idag. Nu ska vi alldeles strax till stallet så jag får börja på nästa bok efter stallet. Förundras lite över likheterna i hästen böckerna handlar om och min ena häst, har inte tänkt på det innan... tur att min häst är född som tamhäst dock och att hon sansat sig något :angel:
 
Funderar på en sån här kaffebryggare. någon som provat? Tänker att jag ska försöka elektronik-banta lite.

Men vad är egentligen ”bäst”? Att ha en kaffebryggare som går på el eller koka upp vatten på spisen för denna? 🤔
99B71D62-98F3-4FD4-A88C-A80B9754AFFA.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp