Resten av dagen ska jag basta och se på melodifestivalen
Inte samtidigt dock ska hoppa in i bastun i detta nu
Inte samtidigt dock ska hoppa in i bastun i detta nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pioner trivs i min torra sandjord.Vad jag tänkte göra, skriva på min uppsats, vad jag faktiskt gör, planerar min trädgård och googlar på växter och hur de trivs i torra sandjordar. Funderar över hur jag ska bygga upp rabatter utan att behöva gräva allt för mycket. Skillnadens trädgård har mycket bra tips!
Pioner Helt glömt bort dem! Det måste jag ha! Jag vill ha lavendel, löjtnantshjärta, Oregano och Kärleksört. Men även Borstnejlika, aklejor och Brudslöja om jag kan får den att trivas.pioner trivs i min torra sandjord.
Liljor också!
Riddarsporrar, aklejor, spikklubba och digitalis frodas också.
Många av de där bör finnas i trädgårdar i din omgivning.Pioner Helt glömt bort dem! Det måste jag ha! Jag vill ha lavendel, löjtnantshjärta, Oregano och Kärleksört. Men även Borstnejlika, aklejor och Brudslöja om jag kan får den att trivas.
Ja jag ska till svägerskan och gräva upp en del, men hon har lerjord trots att det bara är några kilometer ifrån. Den löken hade jag inte hört talas om märkligt nog! Den ska jag kika på!Många av de där bör finnas i trädgårdar i din omgivning.
Det är de bästa plantorna för då vet man att just den klonen trivs där du bor.
Kan tipsa om Fläckebolök också. Vacker, älskas av humlorna och väldigt god!
Jag hade en brudslöja på gården, som jag dragit upp från frö. Den verkade omöjlig att utrota.
Det kan hända att du vet nån som har fläckebolök.....Ja jag ska till svägerskan och gräva upp en del, men hon har lerjord trots att det bara är några kilometer ifrån. Den löken hade jag inte hört talas om märkligt nog! Den ska jag kika på!
Den här jävla covidskiten får ta slut snart, vi har mycket vi behöver gå igenom. Hjortron, vedspisar och trädgårdar!Det kan hända att du vet nån som har fläckebolök.....
Den här jävla covidskiten får ta slut snart, vi har mycket vi behöver gå igenom. Hjortron, vedspisar och trädgårdar!
Precis ätit en tomat- och mozzarellarisotto . Halva dagen spenderades ute i solen med att påbörja altanbygget. Det var riktigt varmt emellanåt, såpass att det räckte med t-shirt och tröja
Vi använder detta recept från vv,Recept? Det lät väldigt gott (och jag har en förpackning mozzarella i kylen med kort datum).